Seneste Fullrate tilbud - nu også torsdage~
Fra : emilrune@gmail.com

Dato : 31-08-06 23:10

Ja ding-dong...så er den sgu gal med Foolrate igen!

Her gik man ellers lige og troede at man kan nå at få hentet nogle
ting inden deres ugentlige "deadline" imorgen fredag eftermiddag, men
sådan skulle det altså ikke gå...

Pt. kan jeg ikke engang komme ind på udenlandske sites/servers, og
indenrigs galloperer det afsted med vel omkring 2-3kbit - det er sgu
lige før man er ved at blæse væk! Nu må Fullrate altså snart
erkende at det er dybt uholdbart at trække sine kunder sådan rundt i
manegen; de bliver nødt til at få noget on-site support på, også
EFTER lukketid, for de her "off-hour" problemer kan man altså ikke
bare lade stå og vente til næste dag/mandag.

Fortsætter det her, så tør jeg godt garantere at der ikke er noget
der hedder Fullrate om 6 måneder. Og til alle jer skrydere der absolut
skal minde om hvor usselt discount det firma er: jeg er kommet jer i
forkøbet, så i behøver ikke svare på det her ;)

Nå. Så fik jeg da lidt luft - og sidder andre Fullrate "ofre" også
lige nu og tager sig til hovedet, skriv endelig løs! Jeg er temmelig
sikker på at der fra udbyderens side bliver læst med, og når
trådene omkring disse problemer hver gang vokser sig store så må det
sgu til sidst gøre noget indtryk!

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 01-09-06 01:06

emilrune skrev...

>Pt. kan jeg ikke engang komme ind på udenlandske sites/servers, og
>indenrigs galloperer det afsted med vel omkring 2-3kbit - det er sgu
>lige før man er ved at blæse væk!

Det samme var tilfældet på Tele2 på samme tidspunkt denne aften. Så måske
var det noget generelt og ikke Fullrates skyld denne gang.

Mvh. Ulrik.

Fra : emilrune@gmail.com

Dato : 01-09-06 09:11

Ulrik Brinck skrev:

> emilrune skrev...

> Det samme var tilfældet på Tele2 på samme tidspunkt denne aften. Så måske
> var det noget generelt og ikke Fullrates skyld denne gang.
>
> Mvh. Ulrik.

Det er da altid noget (forstå mig ret ;). Problemet er da også
udbedret igen nu, men det er stadig irriterende når man sidder flere
timer med en død forbindelse.

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 01-09-06 13:12

emilrune@gmail.com wrote:

> Det er da altid noget (forstå mig ret ;). Problemet er da også
> udbedret igen nu, men det er stadig irriterende når man sidder flere
> timer med en død forbindelse.

Ja det er en af deres (Tele2, CyberCity, FullRate, m.fl.) nøgle
udbydere der har tekniske problemer. Skulle gerne være løst her til
formiddag. TDC har ikke problemet da de selv har fiber til diverse
nøglepunktscentre rundt om DK.

/Claus

Fra : rEh

Dato : 02-09-06 00:59

"Claus Krogsgaard" <claus@krogsgaard.dk> wrote in message

emilrune@gmail.com wrote:

> [...]

udbydere der har tekniske problemer. Skulle gerne være løst her til
formiddag. TDC har ikke problemet da de selv har fiber til diverse

det samme gjorde jeg på motor vejen,bare fordi astfalten ikke er bred nok.