Cybercity - meget dårlig service! Dårlig i~
Fra : martin

Dato : 29-08-06 20:59

Blev i torsdags telefonisk lovet en email med en såkaldt
flytning/overtagelseblanket. Rykkede mandag for at få den. Nu tirsdag aften
og stadigvæk ikke sket noget. Jeg har nu skrevet til cybercity at hvis de
skal bruge halve eller hele uger på at sende en mail så er det lige meget i
det jeg ved flytningen påtænker mig at finde en anden udbyder. Tele2 gør det
alligevel lidt billigere og oprettelse koster ikke noget. Mine tidligere
erfaringer med Tele2 er ok. Undre mig at se hvordan cybercity service bliver
ringere og ringere. For 3-4 år siden var det ok men som tiden er gået er
Cybercity's service blevet væsentlig forringet og nu så utilfredsstillende
at jeg er stået af. hmm.

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 30-08-06 12:01

martin wrote:
> [...]
> Cybercity's service blevet væsentlig forringet og nu så utilfredsstillende

Hvilken service? Det er standard at hænge i telefonen i 45 - 60 min,
samt det med mails tror jeg de bruger som marketing trik. De svare dem
sjældent og hvis de gør er det som regel efter en - to uger...

Som du skriver, så er der sket store foringelser af deres kunde
service. Måske vil de lancerer sig under konceptet at købe en
forbindelse og når den ikke virker mere så smider man den væk og
køber en ny? Naturligvis en joke.

/Claus

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-06 22:04

martin wrote:

Helt enig, den 26-6 slog et lyn ned, og tog livet af diverse udstyr,
deriblandt min router, fik en ny tilsendt, men på den side hvor man
konfigurerer den, var det ikke en af modellerne, så jeg kunne ikke bruge
den, efter adskillige opkald, skete der stadig intet fra CC side mht
afhjælpning af problemet, sagen er nu sendt til inkasso, da jeg pure nægter
at betale for et produkt der er uanvendeligt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Sørensen

Dato : 03-09-06 14:45

"martin" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men som tiden er gået er Cybercity's service blevet væsentlig forringet og
> nu så utilfredsstillende at jeg er stået af. hmm.

Jeg har allerede opsagt mit abonnement. Er træt af deres elendige,
inkompetente service.
Skifter til TDC.