Fullrate - erfaringer med leveringstid sav~
Fra : Torben

Dato : 18-08-06 15:00

Hej Alle Fullrate købere,
det ser fra jeres erfaring ud til at produktet at i alt lever op til mine
krav for hvad man kan forvente for så fin en pris!

Man hvor lang leveringstid er der?
- Det ville være rigtig rart at høre,
hvor lang tid det reelt har taget fra I bestilte abonnementet!

Jeg flytter i en lejlighed, hvor der pt. ikke er telefon,
så hvis der er nogle kloge hoveder der kender systemet,
der kan give et overslag på, hvor lang tid det vil tage at oprette
bærelinie og fullrate er det meget velkomment!

Er fullrate i øvrigt de eneste der ikke tager penge for at oprette en
bærelinie?
- Eller undlader de bare at næve det på deres hjemmeside, og sender
regningen bagefter?

Tak på forhånd og god weekend herfra,
Torben

Fra : Møller

Dato : 12-09-06 16:33

"Torben" <none@invalid.com> wrote in message
> [...]
>
> Man hvor lang leveringstid er der?
> - Det ville være rigtig rart at høre,
> hvor lang tid det reelt har taget fra I bestilte abonnementet!

Al for lang tid, og de leverer ikke varen:

Lidt historik fra deres kontaktside:

Dato Type
07-09-2006 Online informationsbrev
30-08-2006 Udstyr afsendt
29-08-2006 Transaktion på dit betalingskort
24-08-2006 Faktura på Fullrate Bredbånd
18-08-2006 Installationsbrev
03-08-2006 Fullrate bekræftelse af modtaget fuldmagt
29-07-2006 Fullrate velkomstbrev

uddrag af Fullrate's breve til mig!!:
"København, d. 18. august 2006
Kundenummer: XXX
Bekræftelse af etableringstidspunkt
Vi bekræfter hermed tidspunktet for etableringen af dit Fullrate Bredbånd,
7. september 2006 ml. 7.30 - 15.00"

"København, d. 30. august 2006
Kundenummer: XXX
Udstyr fremsendt
Der er afsendt udstyr til nedenstående adresse dags dato."

"København, d. 7. september 2006
Kundenummer:XXXX
Fullrate Bredbånd etableret
Dit Fullrate Bredbånd bliver etableret i løbet af i dag. Du skal være
opmærksom på, at selve bredbåndslinjen godt kan blive etableret i slutningen
af det oplyste
tidsrum."

Og hvad er der sket, jeg har henvendt mig til dem flere gange fra anden
netudbyder, da de jo ikke fungerer ;o(

2006-09-12 kl. 16.00:
Det virker stadig ikke, kommer nok først op den 20.september 2006 ifølge
Support@fullrate.dk

Og så har de i går udsendt en pressemeddelelse om at det går ufatteligt
godt, og at de udvider med 5 centrale i dag og snart 6 mere, hvad med at få
det til at fungere først for eksisterende kunder der har betalt for lang tid
siden.
--
Møller
"Bag enhver mand står der en kvinde med himmelvendte øjne"

Fra : Møller

Dato : 14-09-06 21:03

"Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> wrote in message

> [...]
> Bekræftelse af etableringstidspunkt
> Vi bekræfter hermed tidspunktet for etableringen af dit Fullrate Bredbånd,

den 14. september 2006

Så kom jeg på Fullrate, umiddelbart ser det ud til at virke, blot med 1 uges
forsinkelse

Møller