Få Fullrate til din by!!!
Fra : PostMan

Dato : 17-08-06 14:30

Tilmeld dig Fullrates interesserliste, det er hvad en del folk fra Roskilde
gjorde og derfor, dækker Fullrate nu Roskilde....

Det man skal gøre for at komme på den interesselister er som følger

Gå hen på www.fullrate.dk
Under dækker vi dig indtast din adressse
Klik GO

Så viser den:
Bopæl
Angiv leveringsadressen for dit Fullrate Bredbånd.

Din adresse skulle gerne stå her

Klik på næste

De skriver at de ikke kan lever på din adresse

Her kan du så tilmelde dig deres interesseliste...

Bare et forslag

VH

PostMan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-08-06 14:45

PostMan wrote:
> Tilmeld dig Fullrates interesserliste, det er hvad en del folk fra Roskilde
> gjorde og derfor, dækker Fullrate nu Roskilde....

Og det er du sikker på virker uanset hvilken by man bor i.....?

mvh
Johan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-06 15:09

Johan Holst Nielsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Og det er du sikker på virker uanset hvilken by man bor i.....?
> Johan

Det virker vel til det, som det er beregnet til - nemlig at
fortælle, hvor de har planlagt at komme til din by.

Det har sikkert ingen indflydelse på, hvor de kommer til byen -
kun at give info om, hvornår de har planlagt at komme til byen.

F..x. har de ingen planer om at komme til Hillerød.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 17-08-06 18:08

Johan Holst Nielsen skrev:

> Og det er du sikker på virker uanset hvilken by man bor i.....?
>
> mvh
> Johan

kunne da være nice hvis det også kunne hjælpe med at få fullrate til
kolding ;)

/Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-08-06 22:29

Hans Henrik Andersen skrev:

> Johan Holst Nielsen skrev:
> kunne da være nice hvis det også kunne hjælpe med at få fullrate til
> kolding ;)

Lad os nu se hvad elselskaberne kan tilbyde.

--
Bertel

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-06 03:16

Bertel Lund Hansen skrev:

> Lad os nu se hvad elselskaberne kan tilbyde.

Intet, hvis man bor i etagebyggeri...

Claus

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-08-06 07:06

On Fri, 18 Aug 2006 04:16:08 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> Intet, hvis man bor i etagebyggeri...

Så kan man jo ringe til sådan nogen som DBnet, ComX, og A+

-A

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-08-06 11:47

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message

> Intet, hvis man bor i etagebyggeri...

Det kan de vist godt.. NESA skriver da i hvertfald at boligkomplexter/etage
byggerier kan få specielle tilbud.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-08-06 12:17

Bjarke Hansen skrev:

> Det kan de vist godt.. NESA skriver da i hvertfald at boligkomplexter/etage
> byggerier kan få specielle tilbud.

Hans Henrik Andersen bor i Kolding hvor Elselskaberne sammen med
Profiber er ved at rulle et bredbåndsnet ud. Jeg ville bare
fortælle ham at *han* ikke behøver vente på Fullrate.

--
Bertel

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 18-08-06 21:53

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hans Henrik Andersen bor i Kolding hvor Elselskaberne sammen med
> Profiber er ved at rulle et bredbåndsnet ud. Jeg ville bare
> fortælle ham at *han* ikke behøver vente på Fullrate.

men de levere ikke ud til enkelte der bor i en boligblok
og skal de levere skal man ha de andre med på det og det er ren utopi at
de vil det

og det er grunden til at de ikke vil kunne gøre meget ved tdc og de
andre selskaber

så kan jeg håbe på fullrate eller CC samt tdc som der frister mig en del

/hans

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-08-06 19:58

Den Thu, 17 Aug 2006 15:29:53 +0200 sendte "PostMan"
<nej@Denvirkerikkeminmail.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>
>Det man skal gøre for at komme på den interesselister er som følger
>
>Gå hen på www.fullrate.dk
>Under dækker vi dig indtast din adressse

Nå, det ser ud til at "Foolrate" ikke leverer til Slagelse.
Så er det jo godt at man har CyberCity...

--
"Charlie.....?
Kunne du ikke tænke dig at købe din