TDC 20Mbit - performance
Fra : Nicolai

Dato : 16-08-06 22:09

Så fik jeg testet herfra - får ca 17Mbit, så med lidt gammelt kobber og lidt
tab på tcp-stacken er det vel helt fint...

Meeeen - mon ikke de prisjusteringer der er på vej inkluderer frit forbrug på
deres 4 & 8Mbit?...

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-08-06 08:23

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> [...]
> lidt tab på tcp-stacken er det vel helt fint...
>
> Meeeen - mon ikke de prisjusteringer der er på vej inkluderer frit forbrug

Er der vidst allerede tråde nok om - så jo og nej det gør det og gør det
ikke..

Fra : Jesper Skriver

Dato : 17-08-06 08:43

On Thu, 17 Aug 2006 09:22:54 +0200, Flemming Lynggaard wrote:

> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Er der vidst allerede tråde nok om - så jo og nej det gør det og gør det
> ikke..

Wroevl, laes

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

* Pr. 28. august 2006 vil der ikke laengere blive takseret for
forbrug af MB. Der vil i stedet vaere ubegraenset forbrug
inkluderet i manedsprisen. Gaelder kun eksisterende kunder.

** Pr. 28. august 2006 falder prisen pr. MB fra 20 til 10 ore. Fra
samme dato vil antallet af
inkluderede MB i manedsprisen stige fra 5.120 til 20.480, ligesom
der indfores et manedligt
forbrugsloft pa kr. 899,-.

Saa paa 2 og 4 Mbps er det fast pris, og paa 8 Mbps er det min 699
og max 899 afhaengigt af forbrug, men aldrig over 899.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Per

Dato : 17-08-06 09:08

?

Fra : Nicolai

Dato : 17-08-06 09:44

> Saa paa 2 og 4 Mbps er det fast pris, og paa 8 Mbps er det min 699
> og max 899 afhaengigt af forbrug, men aldrig over 899.

Tak for info.

Fra : Tveskaeg

Dato : 17-08-06 13:10

On 17 Aug 2006 07:42:50 GMT, Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote:

>Saa paa 2 og 4 Mbps er det fast pris, og paa 8 Mbps er det min 699
>og max 899 afhaengigt af forbrug, men aldrig over 899.

Lmao

Jeg har en 6/6Mbit med fri trafik for 189 pr måned hos ComX.

TDCs kunder får edderøvme lov til at fylde kapitalfondenes kasser.

Fra : KsNa

Dato : 17-08-06 17:39

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Lmao
>
> Jeg har en 6/6Mbit med fri trafik for 189 pr måned hos ComX.
>
> TDCs kunder får edderøvme lov til at fylde kapitalfondenes kasser.

Levere ComX i hele landet eller kun der hvor fløden kan skummes.

Mvh
Kim

Fra : Peter T.

Dato : 17-08-06 18:56

KsNa udviste en rettidig omhu og skrev:

> Levere ComX i hele landet eller kun der hvor fløden kan skummes.

Shyyy. Den slags må man ikke sige...

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-08-06 17:50

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> Wroevl, laes

øh så læs dog hvad du svarer på...

Som skrevet.. både ja og nej.. forbrugsafregnet og ikke forbrugsafregnet...

Prøv igen

Fra : Renè Handlos

Dato : 23-08-06 08:46

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> wrote in message

> øh så læs dog hvad du svarer på...
>
> Som skrevet.. både ja og nej.. forbrugsafregnet og ikke
forbrugsafregnet...

> Prøv igen

Kan så lige oplyse at min 20mbit køre på 30 mbit :)
1mbit up :)(:

Fra : Artoo

Dato : 23-08-06 10:54

Renè Handlos skrev:
> Kan så lige oplyse at min 20mbit køre på 30 mbit :)
> 1mbit up :)(:

Fedt! har du eventuelt et screenshot af "DU Meter" eller
andre redskaber der viser/måler din hastighed over en
længere periode...

Fra : Renè Handlos

Dato : 23-08-06 18:02

"Artoo" <ArtoodkFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Fedt! har du eventuelt et screenshot af "DU Meter" eller
> andre redskaber der viser/måler din hastighed over en
> længere periode...
nej men skal prøve og få det sat op.
kan kun sige pt. llavede lige en test inden dette ble skrevet,dovnload 3mb/s
ned.
uden pis,det gik sgu godt nok stærkt ,

Fra : Per

Dato : 24-08-06 09:41

"Renè Handlos" <professoren@pc.dk> wrote in message

> [...]
> nej men skal prøve og få det sat op.
> kan kun sige pt. llavede lige en test inden dette ble skrevet,dovnload

Du kan ikke bruge en alm. IE fil download til noget da denne først starter
med at hente filen med det samme, mens hastighedsberegningen først starter
efter du har valgt placering og navn.

Fra : Jens E.

Dato : 24-08-06 17:00

Renè Handlos wrote:

> nej men skal prøve og få det sat op.
> kan kun sige pt. llavede lige en test inden dette ble skrevet,dovnload 3mb/s
> ned.
> uden pis,det gik sgu godt nok stærkt ,

Brug det her gratis program til at teste med:
http://www.tptest.se/

Det er en nyere version af det program IT og Telestyrelsen
stiller til rådighed.

--
Jens