Fullrate. med Dlink 624+
Fra : Frylle

Dato : 16-08-06 16:13

Hej.

Overveje at skifte til Fullrate men gider ik smide 499 kr for at få en
trådløs router fra dem. men vil hellere bruge min egen. kan det lade sig
gøre at koble min Dlink 624+ på deres standart udstyr og bare bruge den som
accespoint/ switch.

Frylle

Fra : ClaesBlom@gmail.com

Dato : 16-08-06 19:22

Ja, du kan sagtens koble din egen router bag på den standard Zyxel
router der medfølger.

Fra : Brian K

Dato : 16-08-06 21:55

"Frylle" <Frylle@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trådløs router fra dem. men vil hellere bruge min egen. kan det lade sig
> gøre at koble min Dlink 624+ på deres standart udstyr og bare bruge den

Det er den jeg bruger - så ja... det kan sagtens lade sig gøre

mvh
brian

Fra : DaneX

Dato : 18-08-06 14:52

> Det er den jeg bruger - så ja... det kan sagtens lade sig gøre

Er den Zyxel router som følger med fra Fullrate en åben router og/eller kan
man selv logge ind i den og konfigurere den?

/Martin

Fra : Brian K

Dato : 18-08-06 23:42

"DaneX" <no@way.com> skrev i en meddelelse

> Er den Zyxel router som følger med fra Fullrate en åben router og/eller
> kan man selv logge ind i den og konfigurere den?

Man får et password - derefter er den åben til at programere (visse ting
bliver dog ændret tilabge igen om natten) - men NAT, osv er der fri adgang
til.

Fra : DaneX

Dato : 19-08-06 02:22

> Man får et password - derefter er den åben til at programere (visse ting
> bliver dog ændret tilabge igen om natten) - men NAT, osv er der fri adgang
> til.

Perfekt - tak for info.

/Martin

Fra : Jimmy Frydensbjerg

Dato : 03-10-06 16:08

Er der noget jeg skal holde øje med eller er det bare at koble den bag
modemet og så køre det...

Frylle

Fra : Peter T.

Dato : 17-08-06 05:47

Frylle udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> trådløs router fra dem. men vil hellere bruge min egen. kan det lade
> sig gøre at koble min Dlink 624+ på deres standart udstyr og bare

Sagtens. Jeg har selv en Asus wl500G premium koblet i røven af deres
zyxel.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : "Stig N. Færch"

Dato : 17-08-06 12:02

> Sagtens. Jeg har selv en Asus wl500G premium koblet i røven af deres
> zyxel.

Nu er der to der har sagt at man kan koble den efter Fullrates egen router.
Kan det ikke lade sig gøre at udskifte deres router med en anden, - så
man kun benytter én router?

/Stig

Fra : Peter T.

Dato : 17-08-06 15:07

Stig N. Færch udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nu er der to der har sagt at man kan koble den efter Fullrates egen
> router. Kan det ikke lade sig gøre at udskifte deres router med en
> anden, - så man kun benytter én router?

Tjoh. I en gammel tråd her i gruppen fra 27. juli, er der to, der bruger
en såkaldt FritzBox. Jeg ved ikke nøjagtigt hvad det indebærer på
hardwaresiden, men så er det jo godt vi har søgemaskiner. :)

<http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.udbydere.xdsl/browse_frm/thr
ead/7159a3b039bdb189/91c38f41eb357fcf?hl=da#91c38f41eb357fcf>

Fra : "Stig N. Færch"

Dato : 17-08-06 21:53

Peter T. skrev:

> [...]
>
> <http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.udbydere.xdsl/browse_frm/thr
> ead/7159a3b039bdb189/91c38f41eb357fcf?hl=da#91c38f41eb357fcf>

Nå, men det er jo netop sådan en fyr jeg har. Bare ærgerligt at Fullrate
ikke er kommet til Tranbjerg (Århus).

/Stig