Nye priser på TDC ADSL pr. 28 august!
Fra : Per

Dato : 14-08-06 09:20

Pr. 28. august ændrer TDC priserne på deres hurtige forbindelser. De største
nyheder er bl.a. at 4Mbit koster 474kr. og nu er flatrate! 8Mbit koster
699kr, har 20GB forbrug og forbrugsloft sænkes til 899kr.

Min kilde er en annonce fra TDC i Jyllands Posten i dag.

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-06 11:13

In article <44e03246$0$147$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, no@tak.dk
says...
> [...]
> 699kr, har 20GB forbrug og forbrugsloft sænkes til 899kr.
>
> Min kilde er en annonce fra TDC i Jyllands Posten i dag.

Du kan også bruge dem selv som kilde:

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

2048/512 bliver fx bare opgraderet til 4096/512 uden uderligere
kommentar om 14 dage.

Fra : Per

Dato : 14-08-06 11:30

> Du kan også bruge dem selv som kilde:
>
> http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

ja tak, jeg prøvede at finde noget på deres side, men deres side er umulige
at finde rundt i. Selv om jeg har dit link kan jeg ikke finde siden via
tdc.dk.

Fra : Desserten

Dato : 14-08-06 12:05

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster 699kr, har 20GB forbrug og forbrugsloft sænkes til 899kr.
>
> Min kilde er en annonce fra TDC i Jyllands Posten i dag.

De er startet med at upgradere så småt..........jeg fik min 4096 / 512 igår
aftes...........det var et indlæg herinde der fik mig til at teste min linie
så nu er den steget fra 2048 / 512 til 4096 / 512............

PS. Jeg bor ude på det flade Amager og er på St.Magleby central så vidt jeg
ved

Fra : Dopedog

Dato : 14-08-06 13:08

> De er startet med at upgradere så småt..........jeg fik min 4096 / 512
> igår aftes...........det var et indlæg herinde der fik mig til at teste
> min linie så nu er den steget fra 2048 / 512 til 4096 / 512............

Vær opmærksom på at det er forbrugsafregnet ! Var det ihvertfald ved mig, da
jeg bare "steg af mig selv".

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-08-06 13:40

On Mon, 14 Aug 2006 14:07:49 +0200, Dopedog wrote:

> Vær opmærksom på at det er forbrugsafregnet ! Var det ihvertfald ved mig, da
> jeg bare "steg af mig selv".

Hvis du laeser

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

Saa vil du se at 4 Mbps forbindelserne ikke laengere er forbrugs
afregnet, og 8 Mbps forbindelsen har ny lavere max pris og flere
MB's inkluderet.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Dopedog

Dato : 14-08-06 16:19

> [...]
>
> Saa vil du se at 4 Mbps forbindelserne ikke laengere er forbrugs
> afregnet, og 8 Mbps forbindelsen har ny lavere max pris og flere

Pr. 28. august 2006 ændrer TDC hastigheder og priser for TDC Bredbånd i
henhold til nedenstående skema:

Altså er det forbrugsafregnet indtil da ! Hende jeg snakkede med hos TDC
sagde ihvertfald at min "nye" 4mbit var forbrugsafregnet såeh ....

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-08-06 16:24

On Mon, 14 Aug 2006 17:18:57 +0200, Dopedog wrote:

> [...]
>
> Altså er det forbrugsafregnet indtil da ! Hende jeg snakkede med hos TDC
> sagde ihvertfald at min "nye" 4mbit var forbrugsafregnet såeh ....

Hvis TDC opgraderer linien foer den 28/8 kan de naturligvis ikke
lave den forbrugs afregnet samtidigt.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-06 10:08

In article <slrnee15c1.23bi.harvest@freesbee.wheel.dk>, harvest@wheel.dk
says...

> Hvis TDC opgraderer linien foer den 28/8 kan de naturligvis ikke
> lave den forbrugs afregnet samtidigt.

Hvorfor ikke? De laver det jo først om den 28? Det er jo TDC vi taler
om.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 15-08-06 10:35

On Tue, 15 Aug 2006 11:08:09 +0200, PerX wrote:
> In article <slrnee15c1.23bi.harvest@freesbee.wheel.dk>, harvest@wheel.dk
> says...

> Hvorfor ikke? De laver det jo først om den 28? Det er jo TDC vi taler
> om.

Hvis du nu styrede din paranoide side, saa vil alting nok gaa
bedre.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Dopedog

Dato : 15-08-06 11:14

> Hvis du nu styrede din paranoide side, saa vil alting nok gaa
> bedre.

Han har jo ret. Som sagt blev min linje automatisk opgraderet til 4mbit, men
det var forbrugsafregnet.

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-06 17:52

In article <slrnee35ap.30pe.harvest@freesbee.wheel.dk>, harvest@wheel.dk
says...

> Hvis du nu styrede din paranoide side, saa vil alting nok gaa
> bedre.

Og hvis du opfører dig pænt vil din mor ikke skamme sig over dig.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-08-06 11:42

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Hvorfor ikke? De laver det jo først om den 28? Det er jo TDC vi taler
> om.

Fordi de ingen aftale har med forbrugern - og selv tdc har behov for sådan
en

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-06 17:52

In article <ebs8ed$19da$1@newsbin.cybercity.dk>, flemmingl@gmail.com
says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Fordi de ingen aftale har med forbrugern - og selv tdc har behov for sådan
> en

TDC? Er du sikker? ;)

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 15-08-06 13:22

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev:

> Han har jo ret. Som sagt blev min linje automatisk opgraderet til
> 4mbit, men det var forbrugsafregnet.

Du har ikke overvejet, at du har snakket med en uvidende
supportmedarbejder? For selvfølgelig kommer du ikke til at betale for
dit forbrug indtil den 28. og hvis du mod forventning skulle komme til
det løses problemet sandsynligvis hurtigt med en mail eller et opkald
til TDC. Det er ikke længere som i gamle dage.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : f00ge

Dato : 14-08-06 12:55

Nogle, der ved, om TDC ændrer priser for ADSL pro (Pro@ccess)?

Vi har en 4mb/768kb lige nu.

Fra : f00ge

Dato : 14-08-06 13:01

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote >
Nogle, der ved, om TDC ændrer priser for ADSL pro (Pro@ccess)?

> Vi har en 4mb/768kb lige nu.

Fandt det.
Det falder hele 66kr. til 1. okt. :x

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 14-08-06 15:50

On Mon, 14 Aug 2006 14:01:03 +0200, "f00ge"
<f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote:

>Fandt det.
>Det falder hele 66kr. til 1. okt. :x

Hvor ser du det? Som jeg læser det, så er prisen den samme, men
båndbredden stiger til 768/6144. Eller?

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_bred_adsl_p

/Jesper

Fra : f00ge

Dato : 15-08-06 12:30

"Jesper Juul-Mortensen" <na@na.invalid> wrote in message

> Hvor ser du det? Som jeg læser det, så er prisen den samme, men
> båndbredden stiger til 768/6144. Eller?
>
> http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_bred_adsl_p
>
> /Jesper

Pris fra 1/10-06: 499kr.
6mbit kommer til at koste det samme som 4mbit koster lige nu.

Så, jeg ved ikke. Kan være, vi begge har ret. :)
Aner ikke, om vi får hastigheden sat op eller pris sat ned.

Fra : N/A

Dato : 14-08-06 14:03

Fra : Sune

Dato : 14-08-06 14:03

On Mon, 14 Aug 2006 11:28:22 +0200, "news.tele.dk" <news@tele.dk> wrote:

>Tja, men hvad med Webspeed? - mon vi så snart får 8192/1024 ?

Jeg ringede til webspeed og spurgte dem om de ikke snart kom med en højere hastighed og lavere
priser, da TDC lancerede 20mbit.

Så vidt jeg kunne forstå på 'webspeed-manden' skulle de først have lov til at sende hurtigere via
webspeed end de gør nu. Af hvem ved jeg ikke....

Men du kan jo ringe og spørge dem og gengive svaret her

Mvh
Sune

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 14-08-06 14:26

Per skrev
> Pr. 28. august ændrer TDC priserne på deres hurtige forbindelser. De
> største nyheder er bl.a. at 4Mbit koster 474kr. og nu er flatrate! 8Mbit
> koster 699kr, har 20GB forbrug og forbrugsloft sænkes til 899kr.

Tele2 har også skruet på hastighederne.
http://editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_priser&t2page=privat_internet_adsl_priser

Der skal man dog selv bestille opgraderingen.

Mvh. Ulrik.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-08-06 15:59

On Mon, 14 Aug 2006 15:25:43 +0200, "Ulrik Brinck" <ulrik@a34bbs.kd>
wrote:

>Tele2 har også skruet på hastighederne.
>http://editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_priser&t2page=privat_internet_adsl_priser
>
>Der skal man dog selv bestille opgraderingen.

Hvorfor egentligt det?

--
- Peter Brodersen
Ugens^WMånedens^WSommerens værktøj - Find vej: www.findvej.dk

Fra : Dr. Phil

Dato : 14-08-06 16:06

"Peter Brodersen" <usenet2006@ter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor egentligt det?

> [...]

Hmm har hidtil haft en 2048/128 til 399,- pr md.som giver ca 200 kb i
download og ca 13 i upload testet med et lille program fra TDC ;D

Har lige testet den nu og nu giver den 35 i opload...og jeg har ikke bedt om
opgradering...
:)

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 14-08-06 17:03

Dr. Phil skrev

> [...]
> download og ca 13 i upload testet med et lille program fra TDC ;D
>
> Har lige testet den nu og nu giver den 35 i opload...og jeg har ikke bedt

Tjah - det var ellers den besked, jeg fik, da jeg ringede derind. Jeg fik
endda en URL, hvor man skal gå ind og bestille opgradering.
De kan jo strengt taget heller ikke vide, om du hellere ville beholde
2048/128 og så betale mindre end før.

Selv gik jeg bare ind og bestilte det her til eftermiddag, og det er
allerede sket :D - det fremgik ellers, at der ville gå 4-6 dage.

Mvh. Ulrik.

Fra : Per

Dato : 14-08-06 14:48

Vores 4Mbit her på arbid kører pt.som en 128kbit linje. Mon det er relateret
til opgraderingerne?

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 14-08-06 22:43

De ting hænger ikke sammen.

Fordi dit arbejde fungerer sådan kan du ikke konkludere som du gør,
dit grundlag er simpelthen for løst.

ALternativt burde i bestille teknikerbesøg til aftestning.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-08-06 11:47

"Easy Webhost - www.easywebhost.org"
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> wrote in message
> De ting hænger ikke sammen.
>
> Fordi dit arbejde fungerer sådan kan du ikke konkludere som du gør,
> dit grundlag er simpelthen for løst.

Hvad fabler du om med mandens arbejde?

Hvornår har du købt domainet yyyyyyeasywebhost.org troede din mail var
easywebhost.org@easywebhost.org?

fut væk