fullrate fupper stadigt
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-06 12:30

.... De skriver stadigt på deres hjemmeside de dækker "hele storkøbenhavn"
men det er jo en løjret løgn, for det gør de bestemt ikke.

Nu skriver de så at de dækker roskilde central, men hvorfor ikkke dække
storkøbenhavn først.

Det er jo en markedsmessig løgn, at reklamere med at de dækker hele
storkøbenhavs centraler når de ikke gør det..

Fik dette svar far fullrate da jeg spurtge dem omkring det: (og de dækker
stadigt ikke storkøbenhanvs centraler)

Fra en kundeservice medarbejder:
15/5

Kære Bjarke

Vi dækker største delen af Storkøbenhavn og arbejder på inden for det næste
års tid at komme ud til alle dele af storkøbenhvan.

Venlig hilsen

Kira R. Jensen
Fullrate Kundeservice

fra direktøren:
15/5
Kære Bjarke

Jeg kan forstå på din mail at vi har skabt en forventning hos dig om
at kunne levere gennem vores brug af begrebet Storkøbenhavn, og jeg skal
beklage, at du oplever frustration over at bo i et område tæt på København,
som vi ikke dækker med vores udrulning fra første dag.

Vi har oplevet en massiv interesse i markedet for et bredbåndsprodukt
med inkluderet kvalitetssikret telefoni, og har derfor valgt at anvende
Storkøbenhavn i vores lancering, netop for at minimere frustrationerne hos
alle de andre kunder i Danmark, som gerne vil have vores produkt men som vi
ikke når ud til.

Vores anvendelse af Storkøbenhavn er altså afgrænsende (i modsætning
til f.eks. "hele landet") og ikke omfavnende.

Der er muligvis basis for en semantisk diskussion omkring begrebet "Storkøbenhavn",
men jeg vil stå over, og nøjes med at konstatere at du gennem din aktive
indsats, som mange andre kunder, dokumenterer at efterspørgslen er til stede
uden for vores nuværende dækningsområde.

Du skal derfor have tak for din interesse, og vi modtager gerne
yderligere input som indgår i vores fremtidige overvejelser omkring
dækningsområder.

Med venlig hilsen

Stig Myken

Direktør, Fullrate A/S

Fra : Peter T.

Dato : 13-08-06 13:38

Bjarke Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Fik dette svar far fullrate da jeg spurtge dem omkring det: (og de
> dækker stadigt ikke storkøbenhanvs centraler)

> [...]

Kanske der er sket fremskridt siden 15. maj? For det er jo halvgamle
mails, du har trukket op af mølposen.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-06 13:53

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Kanske der er sket fremskridt siden 15. maj? For det er jo halvgamle
> mails, du har trukket op af mølposen.

Der er 2 steder jeg tjekker sådan en gang imellem, og det er gentofte og
Høje taastrup, begge dækkes stadigt ikke, selvom det må siges at lægge inden
for Storkøbenhavn.

Fra : Kim Weischer

Dato : 13-08-06 15:36

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> Høje taastrup, begge dækkes stadigt ikke, selvom det må siges at lægge inden

Brøndbyøster dækkes heller ikke. Og TDC dækker heller ikke med ADSL2+ her.

Kim W.

Fra : Jesper

Dato : 13-08-06 18:07

On Sun, 13 Aug 2006 13:30:08 +0200, Bjarke Hansen wrote:

> [...]
>

> Det er jo en markedsmessig løgn, at reklamere med at de dækker hele
> storkøbenhavs centraler når de ikke gør det..

Jeg forstår godt at du er lidt skuffet, men "fupper" er nu en
noget kraftig vending.

De er nok en smule optistiske i deres markedsføring og har øjensynligt
undervurderet opgaven og efterspørgslen, men de har da ikke snydt dig for
noget. Og før eller siden (med deres nuværende success bliver det
sikkert "før") kommer de også til dit område...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-06 18:38

"Jesper" <no@spam.dk> wrote in message

> Jeg forstår godt at du er lidt skuffet, men "fupper" er nu en
> noget kraftig vending.

Jeg prøver bare lige at pointere at de snyder med markedsføringen.. Jeg er
nu ikke specielt skuffet for jeg skal ikke skifte, har comx!

> [...]
> noget. Og før eller siden (med deres nuværende success bliver det
> sikkert "før") kommer de også til dit område...

Jeg synes nu det er hurtigt nok de er ud epå de forskellige centraler, men
det er jo ikke så smart at markedsføre sig med at de dækker hele
storkøbenhavn, når de åbenbart ikke selv vil vedkende sig hvad storkøbenhavn
dækker sig over.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-06 21:04

Bjarke Hansen skrev:

> Jeg prøver bare lige at pointere at de snyder med markedsføringen.

Gør de det? Jeg synes nok det kommer an på procenten. Hvis TDC
dækker 98 % af Danmark med fastnet(mulighed), synes jeg det er
rimeligt at sige at de dækker Danmark (også hvis procenten var
mindre).

--
Bertel

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 13-08-06 21:28

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> dækker 98 % af Danmark med fastnet(mulighed), synes jeg det er
> rimeligt at sige at de dækker Danmark (også hvis procenten var

Men hvis de dækker 60% og de siger de "dækker hele" Danmark - vil det så
stadig være rimeligt?

(Nu kender jeg ikke den præcise % for Fullrate - men den er LANGT fra
98% - og nok meget tættere på 60%)

mvh
Johan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-06 22:03

Johan Holst Nielsen skrev:

> Men hvis de dækker 60% og de siger de "dækker hele" Danmark - vil det så
> stadig være rimeligt?

Nej, nok ikke ved 60.

> (Nu kender jeg ikke den præcise % for Fullrate -

Den er vi nødt til at kende før vi kan vurdere rimeligheden.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-08-06 21:35

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
>dækker 98 % af Danmark med fastnet(mulighed), synes jeg det er
>rimeligt at sige at de dækker Danmark (også hvis procenten var

TDC dækker 100% med fastnet, hvis du mener adsl, så passer det
bedre med, hvad du skriver.
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-08-06 11:50

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> TDC dækker 100% med fastnet, hvis du mener adsl, så passer det
> bedre med, hvad du skriver.

Nej de gør da bestemt ikke - men de har forsyningspligt - men har ikke
villet installere fastnet hos alle

Tæt på men ikke 100

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-08-06 17:24

Flemming Lynggaard skrev:

>Nej de gør da bestemt ikke - men de har forsyningspligt - men har ikke
>villet installere fastnet hos alle

Det tror jeg nu nok, de bliver nødt til, hvis det er på en fast
bopæl.

Hvis du har en stor pløjemark og af en eller anden grund vil ha'
en fastnettelefon ude i markens fjerneste hjørne, så har de ikke
forsyningspligt.