Gratis opgradering hos TDC ?
Fra : Dopedog

Dato : 11-08-06 22:32

Hejsa.

Jeg kunne lige pludselig downloade med 400 kb/s på min 2mbit forbindelse, og
tog så testen på www.tdc.dk.

Testhastighed:
Download: 3417 Kbit/s
Upload: 387 Kbit/s

Din hastighed svarer til:
TDC Bredbånd 4096/512

Er det bare mig der pludselig får en 4mbit forbindelse sådan uden videre,
eller hvad sker der her ?

Bor i Horsens :)

-Ronnie

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 12-08-06 11:13

> Testhastighed:
> Download: 3417 Kbit/s
> Upload: 387 Kbit/s

Jeg får stadig:
Testhastighed:
Download: 1917 Kbit/s
Upload: 314 Kbit/s

> Din hastighed svarer til:
> TDC Bredbånd 4096/512

Min hastighed svare vist ikke rigtig til noget... Nærmest en 2560/384,
betaler dog for en 2048/128, så det er ok.

> Er det bare mig der pludselig får en 4mbit forbindelse sådan uden videre,
> eller hvad sker der her ?

Har hørt rygter om at TDC skulle fordobler hastighederne uden at
justere priserne, men det er ikke bekræftet endnu. Hold øje med
tdc.dk

> Bor i Horsens :)

Bor i Lyngby.

/Claus

Fra : Dopedog

Dato : 12-08-06 11:24

> [...]

Har hørt rygter om at TDC skulle fordobler hastighederne uden at
justere priserne, men det er ikke bekræftet endnu. Hold øje med

Det har de også ifølge deres hjemmeside. Nu er problemet så bare at 4mbit
linjerne er forbrugsafregnet, og den slags gider jeg ikke ! Og TDC support
har selvfølgelig lukket idag. Typisk.

-Ronnie

Fra : Artoo

Dato : 12-08-06 11:41

Dopedog skrev:
> [...]
> linjerne er forbrugsafregnet, og den slags gider jeg ikke ! Og TDC support

Hvor ser du det henne ?
Jeg tror næppe at de ændrer din linje til at være en forbrugsafregnet.

Fra : Dopedog

Dato : 13-08-06 11:49

> Hvor ser du det henne ?
> Jeg tror næppe at de ændrer din linje til at være en forbrugsafregnet.

Jeg fik fat på dem igår, og det havde de nu bare gjort. Jeg burde egentlig
have brokket mig, men fik bare ændret linjen tilbage til det den var førhen.

-Ronnie

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-08-06 13:14

Dopedog wrote:

> Jeg fik fat på dem igår, og det havde de nu bare gjort. Jeg burde
> egentlig have brokket mig, men fik bare ændret linjen tilbage til det
> den var førhen.
> -Ronnie

Altså de have "opgraderet" dig til en *forbrugsafregnet* forbindelse?

Søren

Fra : Per

Dato : 13-08-06 21:32

> Altså de have "opgraderet" dig til en *forbrugsafregnet* forbindelse?

Hvis det er tilfældet er det da ret foruroligende!

Fra : Dopedog

Dato : 14-08-06 13:08

> Altså de have "opgraderet" dig til en *forbrugsafregnet* forbindelse?

Det havde de ja :s

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 12-08-06 11:49

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> writes:

>Det har de også ifølge deres hjemmeside. Nu er problemet så bare at 4mbit
>linjerne er forbrugsafregnet, og den slags gider jeg ikke ! Og TDC support
>har selvfølgelig lukket idag. Typisk.

Der er et loft på prisen, så reelt set er det også et fastpris-
abonnement. Men hvis man ikke bruger den så meget, kan man bare
glæde sig over, at prisen er mindre end forventet.

Mvh.
   Klaus.

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-06 11:17

In article <44dcf741$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk says...
> Hejsa.
>
> Jeg kunne lige pludselig downloade med 400 kb/s på min 2mbit forbindelse, og
> tog så testen på www.tdc.dk.
>
> Testhastighed:
> Download: 3417 Kbit/s
> Upload: 387 Kbit/s
>
> Din hastighed svarer til:
> TDC Bredbånd 4096/512
>

> Er det bare mig der pludselig får en 4mbit forbindelse sådan uden videre,
> eller hvad sker der her ?

Alle får det fra 28. august :) Måske er de så småt gået igang med at
opgrader folk.

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_forside_behold2

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 19-08-06 14:03

jeg har modtaget brev fra dem , og jeg har også fået 4096/512 men som de
skriver i mail er det med ubegrænset download

--
Hilsen Jørgen