Fullrate DNS?
Fra : Brian K

Dato : 09-08-06 16:17

Hej

Jeg har fundet ud af at Fullrates DNS adresser er :

DNS: 89.150.129.4

DNS: 89.150.129.10

Men hvilken er primær og hvilken er sekundær? og har det nogen betydning om
man sætter dem som det rigtige?

Mvh

Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-08-06 16:23

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> DNS: 89.150.129.4
> DNS: 89.150.129.10
> Men hvilken er primær og hvilken er sekundær? og har det nogen betydning
> om man sætter dem som det rigtige?

Det har ingen betydning. Givet at de to maskiner er identisk bestykket vil
det nærmest være en fordel at kunderne sætter dem vilkårligt.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Jens E.

Dato : 09-08-06 17:16

Brian K wrote:

> Jeg har fundet ud af at Fullrates DNS adresser er :
>
> DNS: 89.150.129.4
>
> DNS: 89.150.129.10

Nogen speciel grund til at du vil sætte disse manuelt?

--
Jens