TDC Bredbånd 20480/1024 kbit/s
Fra : Renè

Dato : 09-08-06 16:06

Er der andre end mig der har fået det,og kan fortælle om det.
bor inden for 500 meter fra centralen.men opnår højst
1000/kb ned 75-106/kb op.
må sige at det er da fint hurtigt ,men det er for svingende,
ingengang tdc support kan sige hvorfor,andet end at hvis en nabo bruger en
micro ovn eller har et brud på deres linie har det indflydelse på
hastigheden.
det er dyrt men kan man ikke få andet er det jo da bare lidt hurtigt.troede
bare jo tættere på jo højere hastighed.
men i dette tilfælde flytter troen i hvertfald ingen bjerge

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-08-06 16:25

"Renè" <professoren@pc.dk> skrev i en meddelelse
> 1000/kb ned 75-106/kb op.
> må sige at det er da fint hurtigt ,men det er for svingende,

Svingende? Har du konstateret svingende hastigheder ved op/ned fra samme
servere?
Har du udelukket at det er serverens belastning?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Renè

Dato : 09-08-06 17:18

> [...]
> servere?
> Har du udelukket at det er serverens belastning?

det er på tdc`s egen bredbåndstest & tp test.
så jeg vel afvente trådløs 20/20 mbit/s
her snart til det halve istedet.