Midtvest Bredbånd erfaringer?
Fra : Per

Dato : 08-08-06 11:53

Nogen der har erfaringer med Midtvest Bredbånd?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-08-06 22:10

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med Midtvest Bredbånd?

Det spiller bare - ingen problemer overhovedet. Flere af mine venner har
det, jeg får det først til september.

10/10 Mbit, Tvkanaler og to telefonlinier for 750 kr. er sgu billigt

Og de leverer varen. Vi har testet på alle tidspunkter af døgnet og der er
"fuld skrue" hele tiden.

Nu har jeg 2 Mbit/ 512 Kbit til 449 fra TDC... + et fastnetnummer til ca.
110 kr. Bye bye TDC

/Johnny

Fra : Martin Andersen

Dato : 09-08-06 04:28

Johnny Andersen wrote:

> 10/10 Mbit, Tvkanaler og to telefonlinier for 750 kr. er sgu billigt

Men kanalpakken er vel ikke så imponerende, der mangler bla. Tv3 og Tv3+,
Tv2 Film, flere Discovery kanaler. Ingen betalingskanaler med film.
National G. er der heller ikke. Der er kun de billige gratis kanaler alle
kan få smidt i hovedet.

Martin.

Fra : Peter D.

Dato : 10-08-06 10:01

Hej.

> Men kanalpakken er vel ikke så imponerende, der mangler bla. Tv3 og Tv3+,

At kalde Viasat´s TV3 og 3+ for imponerende, det er vist lige at strække den
1000% ud over hvad den kan bære....

--
Peter

Fra : Martin Andersen

Dato : 10-08-06 15:52

Peter D. wrote:

> Hej.

> At kalde Viasat´s TV3 og 3+ for imponerende, det er vist lige at strække
> den 1000% ud over hvad den kan bære....

Hehe... Men Viasat har The Simpsons og Champions Leaugue.

Martin.

Fra : Karsten

Dato : 11-08-06 04:38

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk>skrev:

>At kalde Viasat´s TV3 og 3+ for imponerende, det er vist lige at strække den
>1000% ud over hvad den kan bære....

he..he.. ja jeg kan undvære dem, de tror de er så meget værd,
de er ret dyre i abbonnement, det er jo ikke andet end
"pop" programmer og bold :) + masser af reklamer !
men var til et informationsmøde med MVB og de forhandler
med Viasat og hvis de bliver enige vil MVB tilbyde Viasat
i en særskilt pakke, fik vi oplyst daværende tidspunkt.
og det synes jeg er fair , så er 'vi andre' fri for at betale
til flade amerikanske serier og bold
mvh. Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-06 17:25

On Tue, 8 Aug 2006 23:09:38 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det spiller bare - ingen problemer overhovedet. Flere af mine venner har
>det, jeg får det først til september.

Hvor bor du henne? Det var sjovt at vide hvor de er oppe og køre og
hvornår man kan forvente det f.eks her i Holstebro.

mvh Falcon

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-06 11:05

> Hvor bor du henne? Det var sjovt at vide hvor de er oppe og køre og
> hvornår man kan forvente det f.eks her i Holstebro.

Check evt. www.mvb.dk under nyheder.

Mvh Hans

Fra : Johnny Andersen

Dato : 11-08-06 14:47

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaringer med Midtvest Bredbånd?

Har lige fået et nyhedsbrev fra dem i dag, det ser sgu bedre og bedre ud

25/25 Mbit til 798
50/50 Mbit til 998
100/100 Mbit til 1298

Link: http://www.mvb.net/article.php?articleID=3848&categoryID=4199

/Johnny

Fra : Per

Dato : 11-08-06 17:10

> Har lige fået et nyhedsbrev fra dem i dag, det ser sgu bedre og bedre ud
>

> 25/25 Mbit til 798
> 50/50 Mbit til 998
> 100/100 Mbit til 1298

Du så ikke lige nye indlæg inden du postede ;?