fullrate - erfaringer?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-08-06 18:41

fullrate kommer snart til Roskilde, og ser ud til at være en overvejelse
værd (sammenlignet med min nuværende cybercity - uden telefoni)?

Har nogle erfaringer med fullrate med deres internet og telefoniløsning (er
det IP-telefoni?)?

PS: Jeg bemærkede, at de ikke har en newsserver - hvad gør man så?

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Brian K

Dato : 07-08-06 19:17

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (er det IP-telefoni?)?
>
> PS: Jeg bemærkede, at de ikke har en newsserver - hvad gør man så?

Der kører ikke mindre end 7 tråde som omhandler det du spørger om

mvh
brian

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 07-08-06 19:31

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> "nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse

> Der kører ikke mindre end 7 tråde som omhandler det du spørger om

Ja, øv.

Jeg benyttede faktisk Søg i min newsreader, før jeg skrev indlægget.
Umiddelbart uden gevinst.

Men som du ganske rigtigt påpeger var der jo noget...

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Peter T.

Dato : 07-08-06 20:52

nilfri (4000) udviste en rettidig omhu og skrev:

> PS: Jeg bemærkede, at de ikke har en newsserver - hvad gør man så?

News.sunsite.dk - gratis at bruge. Du skal blot registreres, hvilket tager
maks 24 timer.

http://news.sunsite.dk

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-06 08:40

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote:

> News.sunsite.dk - gratis at bruge. Du skal blot registreres, hvilket tager
> maks 24 timer.
>
> http://news.sunsite.dk

Man kan også bruge:

http://news.datemas.de

Fordelen ved den er at den har flere grupper.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter T.

Dato : 04-10-06 08:42

Per Rønne udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://news.datemas.de
>
> Fordelen ved den er at den har flere grupper.

Tak. Har den også de danske binære grupper?

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-06 09:06

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote:

> Tak. Har den også de danske binære grupper?

Jeg kan umiddelbar kun finde:

free.nf.binaries

Men den har to grupper jeg bruger, som sunsite ikke har:

alt.usage.english
ibm.ibmpc.thinkpad

Officielt er sunsite kun til danske grupper + edb-grupper. De har dog
også soc.*, sci.* og alt.comp.* hierarkierne med, ved siden af comp.* og
dk.* hierarkierne.

Mange newsreadere understøtter i øvrigt brugen af mere end en
newsserver, hvor den enkelte gruppe altså tildeles en newsserver i
stedet for at tildelingen gøres generelt. Det er eksempelvis tilfældet
for 40tudeDialog [men desværre ikke for MacSOUP].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter T.

Dato : 04-10-06 10:23

> [...]

> Officielt er sunsite kun til danske grupper + edb-grupper. De har dog
> også soc.*, sci.* og alt.comp.* hierarkierne med, ved siden af comp.*

Jeg bruger praktisk talt kun de danske grupper og da jeg havde adgang til
alt-grupperne, lurede jeg også ind i alt.fan.elite af nostalgiske årsager.
Dk.binaer er til gengæld stærkt savnet hos mig, hvilket har gjort at jeg et
par gange har måttet spørge folk, om de ikke ville poste binært flaf på en
hjemmeside eller i min indbakke, da jeg ikke har adgang til den. *knurre*

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-06 10:42

> [...]

> hjemmeside eller i min indbakke, da jeg ikke har adgang til den. *knurre*

Der findes bunkevis af internationale newsservere som man kan bruge. De
fleste af dem kræver bare betaling - men har de de grupper du ønsker
burde du til gengæld også kunne bruge dem, uanset hvor du befinder dig.
Så længe du er på nettet.

Det kan du ikke med cybercitys.
--
Per Erik Rønne