Spørgsmål ang. TDC
Fra : Dopedog

Dato : 07-08-06 11:30

Hej.

Så lige en reklame for TDC hvor man kan bestille en 1 mbit forbindelse, og
få 8 mbit indtil efterårsferien. Der plejer altid at være en-eller-anden-
måde at få en hurtigere forbindelse på, for os som allerede har TDC, men er
der også det i det her tilfælde ? Altså uden at skulle betale ekstra.
Eller hvad man siger. Håber i forstår :)

-Ronnie

Fra : mr.B

Dato : 07-08-06 11:37

Nej det tilbud gælder kun nye kunder
har prøvet

Mr.B.

Fra : Dopedog

Dato : 07-08-06 12:24

> Nej det tilbud gælder kun nye kunder
> har prøvet

Skidt nok. Men tak alligevel

Fra : K.

Dato : 07-08-06 17:47

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Skidt nok. Men tak alligevel

Som udgangspunkt er det et tilbud der kun gælder nye kunder.
Jeg har dog kunne få dem til at give mig det samme tilbud, og jeg har været
kunde i årevis.
Du skal bare ikke tale med kundeservice eller hotline, men med deres
afbestillingsafdeling.
Da jeg gjorde det, og udtrykte min utilfredshed over at være trofast kunde,
og få dårligere forhold end nye kunder, var det pludselig ikke et problem at
få.

Min linie kunne dog ikke klare 8 Mbit, så jeg måtte nøjes med 4 Mbit til
359,-.
Til gengæld har jeg også fået 768 Kbit upload.

Der er jo gratis oprettelse, så du kan jo også sige at du gerne vil have
lukket din linie, og straks efter have den åbnet igen.

Fra : rl

Dato : 10-08-06 00:10

> Der er jo gratis oprettelse, så du kan jo også sige at du gerne vil have
> lukket din linie, og straks efter have den åbnet igen.

Bortset fra at der er 30 dages opsigelse.

Fra : Renè

Dato : 09-08-06 02:59

passer ikke man kan sagtens nedgradere , for så at blive opgraderet.