Bredbånd Thisted
Fra : Klespe

Dato : 29-07-06 13:20

Hej.

Min datter flytter til Thisted. Og så skal hun have bredbånd.
Hun er studerende, så prisen skal ikke være alt for høj !
Lejl. som hun flytter ind i har Stofa kabel-tv, men jeg ved ikke rigtig om
det lige skal være der.
Hun har ikke brug for meget download, men vil gerne have en hastighed
omkring 512-1024.
Upload er ikke så afgørende.

Er der nogen som har et tip ???

Mvh. Steen

Fra : Kevin Simpson

Dato : 29-07-06 19:24

Hvad med Cybercity?

Det er gratis at oprette.
Og kræver ikke fastnet telefon.

kig evt. på http://www.cybercity.dk

512/128 - 239 kr.
eller
1024/128 - 299 kr.

Fra : Klespe

Dato : 30-07-06 10:59

"Kevin Simpson" <kevin@NOSPAMsimpson.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med Cybercity?
>
> Det er gratis at oprette.
> Og kræver ikke fastnet telefon.
>
> kig evt. på http://www.cybercity.dk
>
> 512/128 - 239 kr.
> eller
> 1024/128 - 299 kr.

Tak for det, men den pris kan jeg selv. Det var nu mere, hvis der var nogle
herinde som havde en god forbindelse til en rimelig penge. F.eks. nogle som
selv boede i Thisted.

Mvh. Steen

Fra : Per

Dato : 30-07-06 11:03

> Tak for det, men den pris kan jeg selv. Det var nu mere, hvis der var
> nogle herinde som havde en god forbindelse til en rimelig penge. F.eks.
> nogle som selv boede i Thisted.

CC eller TDC er det billigste i Thisted.

Fra : Klespe

Dato : 30-07-06 11:23

Tak for det.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-07-06 12:54

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> CC eller TDC er det billigste i Thisted.

Og du tror ikke der er noget bolig eller fibernet i Thisted? Måske er det
nærmeste bolignet stofanet, men det er jo bare et meget dyrt bolignet.

Fra : Kevin Simpson

Dato : 30-07-06 13:52

Fordelen ved Cybercity er jo frit forbrug.
Og skulle hun så få brug for fastnet tlf. så har de fri telefoni og ab uden
opkaldsafgift for 99,- om måneden.

Stofanet har jo ikke frit forbrug. Og de tager oprettelse.

Mvh. Kevin

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-07-06 15:33

http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=107

--
Andreas

Fra : MM

Dato : 30-07-06 16:33

> Fordelen ved Cybercity er jo frit forbrug.
> Og skulle hun så få brug for fastnet tlf. så har de fri telefoni og ab
> uden opkaldsafgift for 99,- om måneden.
>
> Stofanet har jo ikke frit forbrug. Og de tager oprettelse.

Stofanet kan fåes med frit forbrug fra 149,- og de tager ikke oprettelse.

Mogens

Fra : Kevin Simpson

Dato : 30-07-06 21:28

Det var jeg ikke klar over.
Noget nyt måske?

Men det er da ihvertfald dyrere end cybercity i de hastigheder han talte om.

Fra : Klespe

Dato : 31-07-06 18:41

Der er stofanet.

Jeg havde bare håbet på. at der måske kunne være et par alternative
løsninger.
Det må blive et punkt på næste beboermøde !

Mvh. Steen

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-07-06 19:03

Bjarke Hansen skrev:
> "Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Og du tror ikke der er noget bolig eller fibernet i Thisted? Måske er det
> nærmeste bolignet stofanet, men det er jo bare et meget dyrt bolignet.

StofaNet, bolignet? Hvad taler du om!?

Og "dyrt" hvordan?

Jeg ELSKER folk der ved hvad de skriver om....

Lars B

Fra : Klespe

Dato : 05-08-06 19:48

> StofaNet, bolignet? Hvad taler du om!?

Et bolignet, der mener endel husstande f.eks. en bolig afd. med et par
hundrede lejemål !
> Og "dyrt" hvordan?

200-400 får at få netadgang via tv-stik. Det er f...... dyrt når der er så
mange kunder !

> Jeg ELSKER folk der ved hvad de skriver om....

Jeg elsker s.. også folk, som ikke svare på hvad jeg spørger om. Men bare
skal skal lukke deres egen gylle ud. Det kan da godt være, at jeg måske
havde formuleret mig forkert et sted, men jeg er sikker på at de andre som
svare, ved hvad jeg mente. Så du må unskylde, at jeg ikke lige ramte dit
plan på inteliggens !

Steen Klespe

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-08-06 21:43

Klespe skrev:

> Et bolignet, der mener endel husstande f.eks. en bolig afd. med et par
> hundrede lejemål !

Du tager fejl...

Telia Stofa forsyner f.eks. flere tusinde kunder i flere store byer i
Jylland - det har intet med bolignet at gøre - det er en almindelig
opkobling, bare via kabelmodem i stedet for et ADSL Modem.

> 200-400 får at få netadgang via tv-stik. Det er f...... dyrt når der er så
> mange kunder !

Hvornår har antallet af mulige kunder haft noget med prisen af gøre? Der
skal stadig betales et modem, et tekniker besøg osv. - selv om der er
10.000 kunder, og ikke kun 1000...

> Jeg elsker s.. også folk, som ikke svare på hvad jeg spørger om.
> Men bare skal skal lukke deres egen gylle ud.

Nu kan jeg ikke se at det var "gylle" jeg lukkede ud - men en
information om, at du tog fejl - StofaNet har ikke noget med "bolignet"
at gøre - det er bare en alternativ access til nettet...

> [...]
> svare, ved hvad jeg mente. Så du må unskylde, at jeg ikke lige ramte dit

Alt forladt...

> Steen Klespe

Lars B

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-08-06 21:47

Lars Jensen skrev:

> Du tager fejl...
>
> Telia Stofa forsyner f.eks. flere tusinde kunder i flere store byer i
> Jylland

Flot Lars B - i "Jylland" er lidt upræcis - Sjælland og fyn er
selvfølgelig også med...

> Lars B

Lars B