Hvad farve har Alcyone (Eta Tauri) i 7-stj~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-10-06 15:42

Hvad farve har Alcyone (Eta Tauri) i 7-stjernen (Pleiades) ?

Er der tale om en rød kæmpe ?

-

Coming up:
1.
TIME-Break (?) Cassiophia-A, Cas-A ( omkring år 1670 formentlig 1667) ...
3477 news:KYcxd.76326$Vf.3616558@news000.worldonline.dk
.... and:
4984 news:zXZjf.1839$Cl2.30531@news000.worldonline.dk

2.
Message to the Bride

Last file-OUTPUT:
5794 news:C7pYg.38$dK4.5@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-10-06 22:04

"Jesus-loves-you" skrev
5795 news:HMrYg.51$Y16.5@news.get2net.dk

> Hvad farve har Alcyone (Eta Tauri) i 7-stjernen (Pleiades) ?
>
> Er der tale om en rød kæmpe ?

Annullering (Object found), see perhaps the first real ET-*prove*...
5797 news:F6xYg.88$Bq1.23@news.get2net.dk

-

5799 news:9mxYg.91$3F1.87@news.get2net.dk

[...]
File-number: 5800

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-10-06 22:58

Jesus-loves-you skrev:

> Hvad farve har Alcyone (Eta Tauri) i 7-stjernen (Pleiades) ?
> Er der tale om en rød kæmpe ?

Der er vist tale om en blå-hvid dobbeltstjerne,
(bluish-white double, possibly multiple).
m,: 2,86
M,: -2,7
Spektraltype: B
Distance: 125 pc.

--
Herluf :·)

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-10-06 10:51

[ ... file 5795 ... ]

5802 news:IjyYg.100$ev2.91@news.get2net.dk

[...]
File-number: 5803

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-10-06 11:33

Jesus-loves-you skrev:

> Jo tak, Herluf ... som jeg skrev til mig selv (og andre):
> [...]

Ja, Mogens, men hvis jeg nu om et år eller to, når jeg har
glemt dette, kommer til at tænke: Hvordan det nu var med
den der stjerne, Alcyone? Så kan jeg bare "gruppegoogle"
på "Alcyone Herluf". Og denne tråd kommer frem på ingen tid.

--
Herluf
- senere på måneden skal vi kigge på Granatstjernen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-10-06 13:10

"Herluf Holdt, 3140" skrev

[ ... file 5803 ... ]

> [...]
> den der stjerne, Alcyone? Så kan jeg bare "gruppegoogle"
> på "Alcyone Herluf". Og denne tråd kommer frem på ingen tid.

Okay ...

-

5807 news:nEKYg.33$cD4.23@news.get2net.dk

[...]
File-number: 5808