Orza
Fra : basse

Dato : 15-10-06 12:03

Nååh er der nogen der ved om de snart har fået deres udstyr ,eller er det
bare en dårlig spøg.Det der orza product,20/20 mbit/s,til knap 400 dkr./md.?
Syntes nu efter hånden vi har ventet et par år.
lol. på ingen ting.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 16-10-06 16:23

basse wrote:
> Nååh er der nogen der ved om de snart har fået deres udstyr
> ,eller er det bare en dårlig spøg.Det der orza product,20/20
> mbit/s,til knap 400 dkr./md.? Syntes nu efter hånden vi har
> ventet et par år. lol. på ingen ting.

hehe, jaa jeg skrev til dem for snart en måneds tid siden, og der gik der ca
14dage til de var i gang..
Men de dækker ikke i Køge desværre..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-10-06 19:13

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> wrote in message

> hehe, jaa jeg skrev til dem for snart en måneds tid siden, og der gik der
> ca 14dage til de var i gang..
> Men de dækker ikke i Køge desværre..

Og hvor virker de så når du skriver de er gået igang?

Fra : Niklas Petersen

Dato : 16-10-06 19:56

Bjarke Hansen wrote:

> Og hvor virker de så når du skriver de er gået igang?

Primært i Basses våde drømme.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 16-10-06 20:38

Niklas Petersen wrote:

> Primært i Basses våde drømme.

Hehe.. Her gør de ihvertfald ikke, og sikkert heller ikke andre steder..
Har de iøvrigt fået deres licens?
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : basse

Dato : 16-10-06 20:53

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> hehe, jaa jeg skrev til dem for snart en måneds tid siden, og der gik der
> [...]
det sendenet de påstås at vil bruge er da næsten 100 % dækkende,men fair nok
køge er jo osse for perkere

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 17-10-06 14:45

basse wrote:

>men fair nok køge er jo osse for perkere
??

Mærkelig kommentar.
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Eskimo

Dato : 20-10-06 17:21

Henrik Sørensen wrote:

> ??
>
> Mærkelig kommentar.

Sandheden er ilde hørt..?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-10-06 18:29

Eskimo wrote:

> Sandheden er ilde hørt..?

Ehmm.. Endnu en mærkelig kommentar..
En form for dokumentering på hans påstand ville hjælpe..?!

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-10-06 09:26

"basse" <suckme@of.in.dk> wrote in message
> det sendenet de påstås at vil bruge er da næsten 100 % dækkende,men fair
> nok køge er jo osse for perkere

kan være det ligger til navnet basse at have svært ved at formulere sig? for
bazzemanden skriver også som et lille barn når han bliver drillet (altså
orza fantasten)