FF Flash ?
Fra : Kim

Dato : 15-10-06 06:26

Kan FF virklig ikke vise sider med Flash ?

Det er denne side jeg snakker om:
http://www.agnitum.com/products/outpost/firewall_demo.php

Eller mangler jeg noget plugin ?

Mvh Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-10-06 08:41

Kim skrev:

> Kan FF virklig ikke vise sider med Flash ?

Opera kan heller ikke. Det virker kun i IE 6 på mit system.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-10-06 10:19

Den 15-10-06 07.25 skrev Kim følgende:
> Kan FF virklig ikke vise sider med Flash ?

Det burde ikke være et problem.

> Det er denne side jeg snakker om:
> http://www.agnitum.com/products/outpost/firewall_demo.php

Har du prøvet, om den kan ses i IE?

> Eller mangler jeg noget plugin ?

Hvis ikke det er hjemmesiden, der mangler noget. Medmindre der er et
eller andet i koden, som jeg overser, så ligger flashfilerne ikke på
serveren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man skal ikke købe katten i sækken: Gammelt skotsk udtryk...

Fra : Peter T.

Dato : 15-10-06 18:48

Kim Ludvigsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det burde ikke være et problem.

Den virker ikke hos mig. Så jeg regner med, at noget obskur og IE-
proprietær html-kode fjerner denne oplevelse.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-10-06 10:31

Peter T. skrev:

> Den virker ikke hos mig. Så jeg regner med, at noget obskur
> og IE- proprietær html-kode fjerner denne oplevelse.

Det er ikke specielt obskurt - bare dårlig kodet.

Flash-objektet er inkluderet på sædvanlig vis, med et objekt-
element til IE og embed til Firefox/Opera m.fl.

Den flashfil der vises til IE angives som følger:

| <param name="movie" value="/download/outpostpro/antispyware.swf">

Angivelsen i embedkoden er derimod:

| <embed src="active_content.swf" ...

- altså en helt anden fil (formentlig bare en dummy-værdi fra en
skabelon).

Filen http://dl2.agnitum.com/outpostpro/antispyware.swf kan fint
vises i FF, mens filen
http://www.agnitum.com/products/outpost/active_content.swf giver en
404 Not Found.

Summa summarum - der er ikke noget galt i browseren, men siden er
kodet forkert (og ikke testet ordentligt).
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : John