Problemer med at tilgå MySQL
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 14-10-06 18:38

Hej,

I forbindelse med opsætningen af forummet Web Wiz Forums, har jeg problemer
med at tilgå min MySQL-database.

Jeg har vidst nok fået rettet filen man skal tilpasse, så den kalder den
rigtige server.
Når jeg ikidlertid logger ind på setup-delen hvor man skal sætte selve
forummet op, ser jeg følgende meddelelse:

---
Web Wiz Forums Database mySQL Setup

Before you can use this page to create the tables, defualt values, etc. in
the
mySQL Database you first need to create an empty database on mySQL.

Please Read!!
Enter a username and password in the box below that has table
creation/modification
rights at the mySQL database you are using.

This may not be the same user that you have used in your mySQL connection
string!

You need to have myODBC Driver version 3.51 installed on the server.
---

Hvad betyder ovenstående, og hvad kan man eventuelt gøre ved det (jeg har
indtastet de relevante oplysninger i filen til konfiguration)?

På forhånd tak for eventuelle svar.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk