Suse 10.1 remastered tilgængelig
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 14-10-06 15:32

Der har været menag problemer med Suse 10.1.
Nu har Suse lavet en genudgivelse af 10.1 med alle opdateringer.
Den er tilgængelig bl.a. på
ftp://klid.dk/opensuse/distribution/SL-10.1/iso

Hilsen
keld

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 15:37

"Keld Jørn Simonsen" <keld@dkuug.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den er tilgængelig bl.a. på
> ftp://klid.dk/opensuse/distribution/SL-10.1/iso

Har prøvet at installerr den men den kunne ikke se min S ATA disk

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 14-10-06 15:38

Den Sat, 14 Oct 2006 16:37:09 +0200. skrev Futte:

> "Keld Jørn Simonsen" <keld@dkuug.dk> skrev i en meddelelse

> Har prøvet at installerr den men den kunne ikke se min S ATA disk

Hmm, dette er generende, og jeg har hørt om samme fejl med andre
distroer. Hvorfor kommer denne fejl?

Hilsen
keld

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 14-10-06 14:05

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Hmm, dette er generende, og jeg har hørt om samme fejl med andre
> distroer. Hvorfor kommer denne fejl?
>
> Hilsen
> keld

Kunne det tænkes den ikke modprober alle mulige sata moduler?
Ved at gentoo i sine installation modprober alle mulige sata moduler for
at fange så mange som muligt.
Gør de andre også dette? Eller prøver de først at scanne og derefter
modprobe kun den nødvendige som går galt?

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 16:30

> Hmm, dette er generende, og jeg har hørt om samme fejl med andre
> distroer. Hvorfor kommer denne fejl?
>
> Hilsen
> keld
har ikke bruget Linux i 2år, så jeg vil lige prøve igen Kubuntu kunne godt
se min S ATA disk og det var en nem instalition i forhold til 5.06 tror jeg
nok den hedder