Loppemiddel til omgivelserne
Fra : Anja Johansen

Dato : 14-10-06 14:24

Hej gruppe!

For et stykke tid siden var der en diskussion omkring fjernelse af lopper i
omgivelserne hvor en manglede noget at sprøjte med.(Ville have svaret der
men kunne ikke lige finde det).
Jeg har i dag været i Land og Fritid (dlg) og de havde et middel mod
insekter til brug indendørs. Det hedder Tanaco Universel insektmiddel. Det
virker ligesom Absolut gjorde og lugter nogenlunde ligedan. Det skulle også
virke i 3 måneder, altså på de æg der klækkes ud.

Jeg ved godt rengøringen nok er den bedste metode for vores indeklima, men
jeg har et hus på 250 kvm og tanken om sådan en rengøring er ikke lige min
kop the. Lad os bare sige at husmodergenet sprang mig over .

Så nu er alle glade: kattene er behandlet og alle sovepladser, gulvtæpper
etc. er loppefri. Yeah!

MVH Anja

Fra : Hanne Engermann

Dato : 18-10-06 22:26

> [...]
> kop the. Lad os bare sige at husmodergenet sprang mig over .
>
> Så nu er alle glade: kattene er behandlet og alle sovepladser, gulvtæpper

Tak for tippet Anja - Det ryger over i min "gemmebunke".
Ellers skulle dette også virke:
www.anivet.dk har noget der hedder ”Trinol Bio” til omgivelserne

Med venlig hilsen
Hanne Engermann "Natravnen"