Katte og mus
Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-10-06 12:52

Kan jeres katte også lide at mænge sig, når man sidder ved PCen?. Vores kat
har et yndlingsted, lige oven på musen.

http://www.sitecenter.dk/pclinks/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10014

....og så er det slut med seriøst PC arbejde

Mvh.

Karsten

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-10-06 13:08

Karsten Jensen <okokokokokok@invalid> wrote:
> [...]
>
> http://www.sitecenter.dk/pclinks/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10014
>
> ...og så er det slut med seriøst PC arbejde

Her er det både foran skærmen så man ikke kan se hvad man laver, oven
på musen og en gang imellem oven på tastaturet, så Mini er en allround
lille dame Hun forlader dog skrivebordet når jeg går ind i
stuen.

--
Venlig hilsen

Tove

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-10-06 13:57

"Karsten Jensen" <okokokokokok@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.sitecenter.dk/pclinks/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10014
>
> ...og så er det slut med seriøst PC arbejde

Mine er så snu, at de smutter ind i bag det hele, og får lirket stik til dit
og dat ud bag fra selve maskinen.. og vi hopper på den hver gang..arrhrhgg
nu er det i udu!!..har du prøvet at chekke stikkene?... nårrhh nej..pokkers
til katte!

ellers er det printeren der er favoritten, især hvis den har været i brug i
et stykke tid, så den er dejlig lun!, det er en pænt stor printer, så der
lige kan ligge en ragdoll ovenpå, som et andet wc-bræt overtræk, med hoved,
hale og ben...GG.

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-10-06 15:11

Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> printer, så der lige kan ligge en ragdoll ovenpå, som et andet
> wc-bræt overtræk, med hoved, hale og ben...GG.

Herlige gutter, de ved hvad der er godt.

De *må* faktisk være ret store de to banditter. Jeg læste lige idag på
Kattens Værn's hjemmeside at den største tamkatte-race er Ragdolls.
Jeg har hele tiden troet at den største race er Maine Coon, men man
skal selvfølgelig lære så længe man lever De ser bare ikke så
enormt store ud på billederne. Åh, det må være dejligt at have hele to
sådanne bamsemisser at kramme.

Tove

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-10-06 17:55

> [...]
> selvfølgelig lære så længe man lever De ser bare ikke så enormt
> store ud på billederne. Åh, det må være dejligt at have hele to sådanne

--------

Der er nu også stor individuel forskel fra individ til individ, men de er
nok mere kompakte end mco`en.
nu er mine kuldsøskende, men den store, og absolut mest hårfagre, anthon,
vejer omkring 8kg, hvorimod albert, er betydeligt mindre, og har meget
mindre pels end anthon, albert vejer små 5 kg.
sjovt nok, for da vi skulle udvælge hvilken killing vi ville have i sin tid,
var albert faktisk den største i kuldet, men vi valgte anthon, fordi han var
så kontaktsøgende og havde bedre aftegninger end albert.
albert kom først til huset som 1 årig, og jeg skal da love for, at vores
anthon havde vokset ham noget over hovedet på det år!.
jeg ved selvfølgelig heller ikke hvad albert er blevet fodret med hos den
tidligere familie, det skulle vist også have noget at sige.
deres mor, er heller ikke specielt kæmpestor, med faderen er en pænt stor
bamsemis.
De billeder jeg har fundet på nettet, af kæmperaggier, de er altså også
megastore!

mht. mco`en synes jeg nu også at der er stor individuel forskel, ihvertfald
på dem som jeg kender til.

og jo.. det er skønt at have to dejlige bamser at kramme!, jeg ønsker mig en
raggie pige... suk.. har set den på vildkat, men den var vist ikke særlig
glad for katteselskab, så det tør jeg ikke løbe an på.

mvh. marie

Fra : Siri

Dato : 14-10-06 16:06

> [...]
http://www.sitecenter.dk/pclinks/scrapbog/view.nhtml?profile=scrapbog&UID=10014
> ...og så er det slut med seriøst PC arbejde

Hir hir, tak for grinet!
Denslags er der ialtfald een mulig løsning på: Jeg har min pc ovenpå et
ca 1m højt chatol. Det er bekvem skrive- og læsehøjde (synes jeg), og
man bliver ikke stående heeelt så længe, som hvis man sidder, og er i
fare for at 'falde i nettet' Der er så den 'sidegevinst', at
misserdyret ikke kan komme til at sidde der - der er kun lige plads til
skærm, mus og tastatur. Hun forsøgte at hoppe op på det i starten, men
så røg det bare ned (eller skred lidt), så hun faldt ned i stedet (slog
sig dog ikke, den lille skat, men hun har jo også tyk pels-polstring).
Det larmede dermed også, og så var hun afskrækket - hun hader larm.
Men nuttet ser det da ud - det er jo os selv, der 'lærer' de små
frækkerter at slippe af sted med uvanerne. På den anden side, hvem kan
nægte en kat at fange en mus....
Skønt med en griner og en god historie - tak
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 14-10-06 22:50

Karsten Jensen skrev:

<klip>

> ...og så er det slut med seriøst PC arbejde

Ih nej, på Svedskes egen side www.svedske.dk kan du se, hvordan man kan
lave hjemmeside, mens man slanger sig på tastaturet med musen

Venlig hilsen Dikte