Væddemål, banklån, sandhedssøgning, video
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 00:49

Væddemål, banklån, sandhedssøgning, video

BoMM har igen sit kamera iorden og vil forevige særheder her. Han har
tidligere tilbudt at lave indstruktionsfilm om radtionel pis og lort
management uden træk og slip når inkontinensproblemer for
pensionister, men ved besøg her i sommers, var der kun tid til at
fotografere lidt piktoresk rod.

Wegge, der grundløst har hindret mine og andres skriverier om Glistrup
at komme på Wikipedie, er nu tændt på væddemål om, hvad jeg betvivlede
vedr en EB-historie med science-indhold

Hvis mine modparter er seriøse kunne man tænke sig væddemål med video
af resultat, som kunne få EB til at bringe sandheden til et stort
antal læsere, men henvendte jeg mig alene til avisen, ville de affeje
mig som en linselus, tror jeg, så jeg håber nogle vil ringe til mig og
aftale en arbejdsdeling, der kan flå mange fluer med et smæk.

Nogle ny aspekter, der kunne indgå i en EB-artikel med væsentlig
folkeoplysning om fortiede sandheder er følgende.

Danske Bank, der har løftebrudt og total afvist lån i mit ubelånte
hus, som APJ(og andre usenettere, der har været her) mener skal rives
ned, hvis grunden skal kunne sælges, har omsider indvilliget i et
350000 kr lån, men jeg skifter nok til bank, der vil låne mig mere end
ti gange så meget med huset som sikkerhed. Danske Bank har i seneste
snak afsløret, at et problem ved deres samarbejde med mig, er
kropslugt - men filialen er i Nærum, hvor jeg ikke har sat mine ben
siden mine forældre for ti år siden levede og boede der. At noget så
usagligt indgår i låne-overvejelser bekræfter mine værste mistanker ,
som usenettere har kaldt paranoide. En lyvende EB-artikel er klart
blevet en fjer, der er blevet til fem høns.

Jeg X-poster til de involverede ng'er og håber, at nogen kan få EB med
på at dokumentere, så det meget sjov ikke bliver tidssspilde, men
gavnlig, tiltrængt folkeoplysning om fortiede sandheder.

Bo Warming, 35861000, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

PS Min person er uinteressant i al denne sammenhæng, bolden kan
adskilles - men hvis en avisartikel kommer hele vejen rundt om
dokumenterbare ting, der vil interessere læsere, vil den tilmed
umuliggøre Borgmester Bonddams trusler om at give tvangsbøder, hvis
jeg ikke soignerer mit hus, og det er vigtigt for mig. - 500 kr om
ugen til statskassen kan være ruinerende.

Så jeg håber at nogen er friske.