Katte Wrestling
Fra : Jan Holm

Dato : 13-10-06 23:40

Der her er så fantastisk godt lavet

http://youtube.com/watch?v=Ub4nR5UdqzE

Mvh
Jan

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-10-06 11:38

Jan Holm <nospam@tia.blabla> wrote:
> Der her er så fantastisk godt lavet
>
> http://youtube.com/watch?v=Ub4nR5UdqzE

LOL Det har du helt ret i. Min mand og jeg var også
wrestling-fans for nogle år siden.

Det er jo udelukkende koreografi, så til sidst tabte vi interessen.
Også delvis fordi Hulk Hogan holdt op. Det blev for poppet at se på.

De her 2 misser har den helt rette indfaldsvinkel. Den lyse er især
god til "sleeper-hold", det var skægt især til sidst, hvor begge
skulderblade vitterligt var i gulvet på "taberen".

--
Venlig hilsen

Tove

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 21:57

> [...]
>
> Det er jo udelukkende koreografi, så til sidst tabte vi interessen. Også
> delvis fordi Hulk Hogan holdt op. Det blev for poppet at se på.

Terry Bollea er skam ikke holdt op med at optræde med hans wrestling. Der er
bare længere imellem hans 'fejder' med de andre wrestlere i WWE forbundet.
Han er 53 år i dag, og det meste af hans krop er smadret af al den
misbrug... Men pengene kalder - og al hopla'et. Det ligger i blodet på en,
når man først er gået igang.

Men ja - det er blevet for poppet at følge med i. Dengang jeg var barn
fulgte jeg med i det virkelig meget, købte stævnerne på video og læste
bladet hver måned for at følge med i ugeresultaterne -- det var nemmere at
tro på at det måske var rigtigt dengang, men i dag kan man ikke komme ud
over tanken at det hele er én stor sæbeopera hvor udfaldet af alle kampene
er forudbestemte... Volden i ringen kan de dog ikke forfalske - det eneste
de kan gøre, og det eneste de rent faktisk gør, er at forsøge at lade være
med at slå hinanden ihjel... Men når man hopper ned fra toppen af et bur og
lander på et træbord med tv-skærme på, og så'n, så er det s'gu svært ikke at
ømme sig bagefter. Det gør rigtig av.

Men det katteklip der, for lige at vende tilbage on-topic, har ikke rigtig
noget med wrestling at gøre... Ultimate Fighting Championship, som det jo er
en super duper karikatur af, er det man kalder Mixed Martial Arts - og det
er ægte sport ala gladiatorene i det gamle rom... Vanvittigt, ja, men dybt
underholdende Ha Ha Ha

HC

Fra : Denise

Dato : 14-10-06 12:00

Jan Holm wrote:
> Der her er så fantastisk godt lavet
>
> http://youtube.com/watch?v=Ub4nR5UdqzE

LOL - dejlige killinger der leger SÅ godt sammen

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-10-06 12:40

<klip> http://youtube.com/watch?v=Ub4nR5UdqzE

I guder dog, hvor er den herresjov *hikker af grin endnu*

Tusind tak for lørdagens humoristiske indslag til Jan :)

Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Siri

Dato : 14-10-06 13:01

> [...]
>
> Tusind tak for lørdagens humoristiske indslag til Jan :)
>
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Ææuvvv, mine højttalere virker ikke, og lyden er vist det halve af det -
nu har jeg noget ekstra at glæde mig til, når de bliver fikset. Måske
skulle man sende linket til pc-nørd-vennen, så han kan se, hvad man går
glip af her....
Tak for fun
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dan

Dato : 14-10-06 18:22

Er det den med "He has trained like an animal" ??