Explorer 7 og WordArt
Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 13-10-06 21:51

Jeg har installeret den nye Internet Explorer 7 og den kører såmænd
udmærket - dog med den irriterende detalje, at den ikke vil vise
WordArt-elementer, som den påstår er uheldige elementer. Efter
nyinstallation går det udmærket et stykke tid, men pludselig får den nykker
og nægter at vise disse elementer med en besked om, at den gør det for at
beskytte min computer mod slemme ting.

Hvad er der galt - og hvor forhindrer jeg browseren i at lave den slags
numre?

Mvh

Gunnar Pedersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-10-06 10:38

Gunnar Pedersen skrev:

> Jeg har installeret den nye Internet Explorer 7 og den kører
> såmænd udmærket - dog med den irriterende detalje, at den ikke
> vil vise WordArt-elementer, som den påstår er uheldige
> elementer.

"Uheldige elementer"? (mon ikke det burde være "usikre elementer"
eller lignende?)

> Efter nyinstallation går det udmærket et stykke
> tid, men pludselig får den nykker og nægter at vise disse
> elementer med en besked om, at den gør det for at beskytte min
> computer mod slemme ting.

Har du et link til en side med WordArt?

Jeg kan ikke huske at have set en side der anvender WordArt direkte
- og formentlig er det også en teknik der kun virker i IE.
Eksporterer man til en grafikfil, kan det vises i alle almindelige
browsere. Hvis det skal være skalerbart, kan man benytte formatet
SVG, der dog kræver plugin for at blive vist i de fleste browsere.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen