Mis pisser på badeværelsesgulv
Fra : Martin Johansen

Dato : 13-10-06 18:13

Det går udmærket med skidningen, men Mis pisser på
badeværelsesgulv ind imellem.

I går sked mis konsistensløst blæverlort. Måske var det fordi,
hun havde fået mælk? Nogle mennesker er jo laktoseintolerante, så
hvorfor ikke katte?

Mis er begyndt at bevæge sig udenfor på græsset.

Mis fik ormekur for nogle uger siden. Så vidt jeg ved, skal hun
have endnu en kur snart. Hvad koster bændelormekurer?

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 13-10-06 19:00

Martin Johansen wrote:

> Det går udmærket med skidningen, men Mis pisser på
> badeværelsesgulv ind imellem.

Læg mærke til, at forfatteren af det oprindelige indlæg er kendt som
troll i andre grupper (se evt.
http://da.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Usenet%29 ).

Om han rent faktisk har en lille killing, ved jeg ikke. Men jeg tvivler.
I givet fald: Stakkels killing.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-10-06 20:13

Kevin Borbye Edelvang <virker@ikke.invalid> wrote:

> [...]
>
> Om han rent faktisk har en lille killing, ved jeg ikke. Men jeg
> tvivler. I givet fald: Stakkels killing.

Har lagt mærke, Kevin. Hundegruppen har også været hærget et stykke
tid, men man lærer hurtigt at skelne mellem indlæggene. Jeg håber, at
de andre i gruppen også lader være med at svare på hans vrøvlerier.

--
Venlig hilsen

Tove

Fra : helena

Dato : 13-10-06 21:10

"Kevin Borbye Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Læg mærke til, at forfatteren af det oprindelige indlæg er kendt som troll
> i andre grupper

Ok - selvom problemstillingerne da virker reelle nok, omend skrivestilen er
usædvanlig for denne gruppe.

Helena

Fra : Siri

Dato : 14-10-06 16:25

> helena skrev:

> Ok - selvom problemstillingerne da virker reelle nok, omend skrivestilen er
> [...]

Jeg studsede bare over det grimme sprog (Jeg går selv efter reglen -
selvformuleret - der hedder, at der er ingen del af min krop eller dens
funktioner, der fortjener at blive kaldt ved skældsord. Skældsord er de
grimme ord, som grimme mennesker bruger, når de ikke kan finde ud af at
formulere sig høfligt og civiliseret, selv når de er vrede). Derfor
læste jeg ikke indlæggene, så 'trolden' har vist skudt sig selv i foden
dér.
Nogen havde så svaret ham, og det måtte jeg se - man lærer så meget af
svarene her på sitet, og således også i dette tilfælde.
Tak for det og god misse-weekend (Giamisser elsker det - dejlig
megen legetid )
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

PS Vi må have en kattelov, så katteplagere kan blive stoppet

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-06 21:48

> PS Vi må have en kattelov, så katteplagere kan blive stoppet

Nej, ej en kattelov. En dyrelov. Et DYREPOLITI.

saftsuseme...

HC

Fra : Martin Johansen

Dato : 16-10-06 00:22

Kevin Borbye Edelvang <virker@ikke.invalid> skrev:
>Martin Johansen wrote:

>Om han rent faktisk har en lille killing, ved jeg ikke. Men jeg tvivler.
>I givet fald: Stakkels killing.

Den ser da ud til at have det OK. Hvad er der galt med den?

Forresten så tissede den i en papkasse på badeværelset i dag. Det
har den gjort flere gange.