Oplåsning af Nokia 6280 fra 3
Fra : Leon Schjerlund

Dato : 13-10-06 17:12

Har nu forgæves ventet 3 uger på en oplåsningskode fra ”3” til en
Nokia 6280, er godt træt af at vente på sådan et skod foretagende.

Er der en der kender et sted hvor de kan klare det? For der er vist
lange udsigter til at ”3” får hænderne op af lommen.

Fra : Finn N

Dato : 13-10-06 18:06

Hej Leon.
Bed om at få den med det samme over telefonen.Det fik jeg da jeg ikke gider
at vente på det iøvrigt sløve foretagende som 3 er .De er en flok
hundehoveder derinde...
Hilsen Finn Helsingør

"Leon Schjerlund (slet AOLN5)" <leon@AOLN5schjerlund.dk> skrev i en
meddelelse news:11607562230.573590924517951@dtext.news.tele.dk...

Fra : Leon Schjerlund

Dato : 13-10-06 19:11

De påstår at deres computer er gået i stykker.
men det må da være en skildpadde de har sendt af sted for at
hente en ny hos Nokia. ( tre uger???)

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-10-06 22:59

> [...]
>
> Er der en der kender et sted hvor de kan klare det? For der er vist
> lange udsigter til at "3" får hænderne op af lommen.

Det er nu ikke 3 den er gal med, det er nokias hovedkontor, de har nu været
næsten en måned
om at hjælpe 3 med at skaffe udstyr til at unlocke med...

Mvh Henrik

Fra : Leon Schjerlund

Dato : 15-10-06 14:12

Henrik \\(Silkeborg\\) <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev:

>"Leon Schjerlund (slet AOLN5)"
> [...]

Den historie har jeg også hørt fra ”3” oven i købet i flere
forskellige udgaver.
Nokia er bare ikke helt enige i den udlægning.