Siemens M65, kamera låser telefonen ??
Fra : Peter SD.

Dato : 13-10-06 16:37

Hej.

Lige et lille spørgsmål.....

Jeg har et par gange oplevet at min Siemens M65 har tændt kameraret og låst
telefonen så den intet kan før batterier har været ude.....
- findes der en firmware-update el.lign for dette ??

Jeg ved ikke om det evt. er mig selv der får aktiveret kameraret, eller
hvordan det sker, det er når jeg har haft den i lommen....

Den har tastatur-lås på auto.....

Der kan ikke engang ringes til den, når det sker......

Jeg vil blive meget glad for en link, et hint, eller en ide til løsning af
problemet......
- og helst ikke noget med "skift telefonen til en xyz"....

--
Peter D.

-- Curiosity killed the Cat, but I still want to know how it died ! --

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-06 17:14

Peter SD. skrev:

> Jeg vil blive meget glad for en link, et hint, eller en ide til
> løsning af problemet......
> - og helst ikke noget med "skift telefonen til en xyz"....

Hvorfor ikke spørge i dk.snak.vittigheder - dér er plads til alt - f.eks:

Hans

Fra : Peter SD.

Dato : 13-10-06 17:47

Hej.

> Hvorfor ikke spørge i dk.snak.vittigheder - dér er plads til alt - f.eks:

Du der da vist en syg lille fyr hva ??

*PLONK*

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-06 17:49

Peter SD. skrev:

> Du der da vist en syg lille fyr hva ??

LOL
Hans

Fra : Peter SD.

Dato : 13-10-06 18:00

> Du der da vist en syg lille fyr hva ??

- men det ved du vel at du er, for det siger din kone sikkert til dig
dagligt....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-10-06 18:13

Peter SD. skrev:

> - men det ved du vel at du er, for det siger din kone sikkert til dig
> dagligt....

Kun hvis jeg har ondt i halsen eller sådan noget...
Hans

Fra : Peter SD.

Dato : 13-10-06 18:30

Hej.

Jeg glemte lige:

Det underlige er at en kolega har en telefon af precis samme model, og købt
samtidig, men han har tilsyneladende ikke de samme problemer med sin......
- så måske det simpelthen er noget jeg får trykket på....
Men jeg høre da meget gerne jeres erfaringer med denne gamle telefon
model......

--
Peter