Hilsen Slaven.
Fra : Coppi

Dato : 13-10-06 15:16

Hej

Hvor er det bare rammende når nogen her i kattegruppen kalder sig selv for
slaver.

Man pisker rundt for, at stille alle hovederne tilfredse, her i huset 2
rottweilere og 3 katte.

Der skal fodres,hældes frisk vand op, gåes tur, børstes, kæles, afloppes,
aformes, hygges, nusses, puttes, løftes, vaskes,gøres rent, tages hensyn til
om natten, skiftes kattebakke, passes på, snakkes med, bekymres om,
vaccineres, steriliseres, osv.osv.

Jeg synes godt nok meget af min sommer har stået dyrenes tegn, utrolig så
meget tid, der kan gå med det, og hvorfor er man så , så dum?

JA, det må jo være fordi men holder så usigelig meget af de bæster.
P:S: Er der noget så hyggeligt som sådan en efterårsaften foran fjernsynet,
med en kat på skødet, en i lænestolen, en på sofaen( hvis ellers den kan
være der for hundene ). Alle mætte og tilfredse og snorksovende. Og jeg selv
ligeså.

Bare sådan er det her i huset, total hygge.

coppi

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-10-06 15:29

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ellers den kan være der for hundene ). Alle mætte og tilfredse og
> snorksovende. Og jeg selv ligeså.
>
> Bare sådan er det her i huset, total hygge.

He-he..
meget rammende indlæg!
her ligner aftenerne dine, fred og idyl, 3 hunde og 2 katte, 3 unger og os
to "gamle"
min mand muler over at vovserne snorker, men efter et stykke tid, ved jeg nu
ikke hvem der snorker højest, hunde eller ham (-;

og ja, der går meget tid med dyrene, men det er vel også derfor at man har
anskaffet sig dem for, fordi man kan lide det!

her i ferien har vi sendt børnene i pension (-;
og sikke meget tid der bliver til dyrene! GG..

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Denise

Dato : 13-10-06 16:51

Coppi wrote:
> [...]
> ellers den kan være der for hundene ). Alle mætte og tilfredse og
> snorksovende. Og jeg selv ligeså.
>
> Bare sådan er det her i huset, total hygge.

He he skønt positivt indlæg, ja vi elsker vores pelskkugler

Og jeg tænker slet ikke på jeg bliver vækket med hyl, vasken hår og klappen
i hovedet kl. lort om morgenen, eller Blonde som jeg har smidt ned 100
gange, mens jeg har lavet det her indlæg LOL

--
Hilsen Denise

Fra : Siri

Dato : 13-10-06 17:58

Ja, man hopper rundt for at underholde den kat, og gider den så løbe
efter det legetøj, man står der og vifter ihærdigt med? Næ da! Men den
mjaver kaldende, hvis man holder op.... Jo jo, slave er et passende ord

Men - hvor er den kære misse så dejlig at se på, når hun ligger der og
kigger - eller putter - eller flader helt ud, når hun 'bobler'

JA - lige akkurat - de holder en så dejligt varm om hjertet

> [...]
> i hovedet kl. lort om morgenen, eller Blonde som jeg har smidt ned 100
> gange, mens jeg har lavet det her indlæg LOL

Nogen gange må man bare give luft for sin glæde ved kræet, man er jo
helt ekset over den lille diktator (eller flere, hvis man har kastet sig
ud i det) - selvom jeg nu sætter stor pris på Gias blide morgenvækning
efter at have læst ovenstående - hun vil bare aes, og bliver hun ikke
det, jamen, så går hun igen og prøver senere. Hun er endda så
barmhjertig, at hun venter mindst 1/2 time mellem forsøgene. Jo, hun er
en rigtig doven perser, og jeg elsker hende, nuttegrisen. Mange glæder
giver de bløde, dejlige, kærlige katte (og hunde)
Giv endelig luft for det, fortæl og del det med os andre, det er bare
skønt.
Med venlig hilsen og *potedask*
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar