Gravid på medicin
Fra : Medicin

Dato : 13-10-06 11:39

Hej mit store problem er at jeg er skizofren. Jeg vil gerne have et barn,
som er et ønske barn. Det forholder sig sådan at jeg får en del medicin og
er derfor bange for at dette kan påvirke fostret. Jeg bliver medicineret med
400 milligram leponex hver dag, risperdal som injektion hver 14 dag. Dem der
læser dette oplæg og har erfaring med disse former for medicin under en
graviditet, vil jeg meget gerne høre fra. Eller i det heletaget har
gennemført en graviditet som skizofren.
Hilsen den skizofrene der ønsker et barn.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 13-10-06 12:26

On Fri, 13 Oct 2006 12:39:24 +0200, "Medicin" <fyrog@bi.com> wrote:

> [...]
>læser dette oplæg og har erfaring med disse former for medicin under en
>graviditet, vil jeg meget gerne høre fra. Eller i det heletaget har

Du bør nok tale med den psykiater der styrer din behandling. Han
kender din medicinering og dens virkning på graviditeten. Og det er
ham der kan tage stilling til om du skal skifte til en anden
medicinering...

Men held og lykke med gaviditeten...