Hvad sker der for min firefox?
Fra : MDN

Dato : 13-10-06 11:39

Har ellers altid været glad for den men nu er den begyndt på hvert minut
eller sådan noget at åbne nye faneblade med alle mulige reklamer, hvad er
galt?

Fra : Holst

Dato : 13-10-06 12:31

MDN wrote:

> Har ellers altid været glad for den men nu er den begyndt på hvert minut
> eller sådan noget at åbne nye faneblade med alle mulige reklamer, hvad er
> galt?

Mon du har fået noget snavs på computeren? Hvilken version bruger du af
Firefox?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-10-06 17:53

"MDN" <jadahva@hotmail.com> skrev :

>Har ellers altid været glad for den men nu er den begyndt på hvert minut
>eller sådan noget at åbne nye faneblade med alle mulige reklamer, hvad er
>galt?

Et godt råd:

Opdater din Windows. du kører med en ældgammel Outlook Express
6.0 (første version), som aldrig er blevet opdateret.

Det tyder på at du aldrig har kørt en Windows Update og fået
lukket mange sikkerhedshuller, ikke kun i OE og IE, men også i
selve Windows.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : MDN

Dato : 13-10-06 19:44

Uha hvordan gør man det specifikt?01

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-10-06 22:11

Den 13-10-06 20.43 skrev MDN følgende:
> Uha hvordan gør man det specifikt?01

Hvis du bruger Windows XP:
Klik på startknappen => Alle programmer => Windows Update => Følg
vejledningen.

Microsoft vil foreslå dig at indstille din Windows til automatisk at
hente opdateringer, det skal du endelig bare sige ja til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Apostel: Betegnelse for Jesus' hurtigste følgesvende...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-10-06 19:45

Den 13-10-06 12.39 skrev MDN følgende:
> Har ellers altid været glad for den men nu er den begyndt på hvert minut
> eller sådan noget at åbne nye faneblade med alle mulige reklamer, hvad er
> galt?

Som Kerim skriver, skal du fluks opdatere din Windows via Windows
Update. Herefter skal du installere et antispyware-program og et
antivirus-program, starte i fejlsikret tilstand og så lade de to
programmer tjekke og rense computeren. Mit bud er, at det er spyware som
åbner reklamerne, men det er ikke utænkeligt, at du også har virus.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
En fis i en hornlygte: Gammelt kommunikationssystem...