upload - video - billed - text - html file~
Fra : Ralle

Dato : 12-10-06 18:34

hejsa...

jeg vil gerne have lavet en side hvor folk kan oprette sig som
brugere, derefter kan de så uploade billeder, videoer, text
filer, og html filer, som de vil. alt skal så kunne findes med
filen download.php, (hvor der kommer til at være thumbnails af
billeder / video'erne)

men jeg ved ikk helt hvordan man skal gøre, jeg kan godt lave en
upload for, men ikk til video / billeder, kun text filer. Det
skal også kunne fungere med mysql.

altså det jeg gerne vil have hjælp til at lave er siderne:

upload.php - man kan uploade sine filer.
download.php - man kan se hvilke filer der er, med thumbnails
(eller hvorn det staves)
fil.sql - sql koden som jeg skal skrive ind i min phpmyadmin for
at lave tabellen.

Nogle som kan hjælpe mig med det??

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : saluki-dk

Dato : 12-10-06 22:01

Ralle wrote:
> [...]
> filer, og html filer, som de vil. alt skal så kunne findes med
> filen download.php, (hvor der kommer til at være thumbnails af

Hej Ralle

Jeg har et ligende problem - jeg fandt nogle script her:
http://www.maaking.com/

Nu er jeg langtfra ekspert - men det ser ud til at virke - med nogle
modifikationer

MVH
Henrik Stempe
www.saluki.dk

Fra : Ralle

Dato : 13-10-06 16:22

> [...]
> http://www.maaking.com/
>
> Nu er jeg langtfra ekspert - men det ser ud til at virke - med nogle

Det var nu ikke så meget det med billeder, det var nu mere det med
video'erne som jeg ikk har nogen anelse om hvordan man laver, havde
forestillet mig at alle video'er bliver uploaded til 1 mappe, og
informationerne ryger ind i mysql databasen. derefter kan man downloade
/ se filerne på download.php

men det er bare hvordan man laver det

nogen som kan hjælpe?? eller som sidder med et færdigt (gratis)
program??

Ralle - ;D

Fra : saluki-dk

Dato : 13-10-06 20:19

Ralle wrote:

> [...]
> / se filerne på download.php
>
> men det er bare hvordan man laver det
>
> nogen som kan hjælpe?? eller som sidder med et færdigt (gratis)

Jeg tror at hvis du retter lidt i koden - så kan den vel også klare
en video -

MVH - Henrik Stampe
www.saluki.dk