Hvad er "egne numre" på Sim kortet?
Fra : Per

Dato : 12-10-06 14:17

Hej NG!

Når jeg på min Nokia 6230 går ind i adressebogen er der noget der hedder
"egne numre" - det er et menu punkt.

Der ligger på min tlf. 4 tilfældige numre, som jeg ikke har sat ind - aner
ikke hvor de kommer fra - det er vist noget der ligger på simkortet.

Hvad skal man bruge dem til og hvad er de godt for?

Er det noget fra en svunden tid, da mobiltlf. var nyt eller hvad?

Der er ikke mulighed for at slette dem - underligt ?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-10-06 16:10

Per wrote:
> [...]
>
> Er det noget fra en svunden tid, da mobiltlf. var nyt eller hvad?
>
> Der er ikke mulighed for at slette dem - underligt ?

Ingen anelse - det findes også i min 6230. Dog er der kun ét nummer, nemlig
mit eget.

Søren

Fra : BG

Dato : 14-10-06 19:10

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelandet
> [...]
> ikke hvor de kommer fra - det er vist noget der ligger på simkortet.
>
> Hvad skal man bruge dem til og hvad er de godt for?

Det er kun for identifikation.

> Er det noget fra en svunden tid, da mobiltlf. var nyt eller hvad?

Nej, det er 0-5 pladser i et speciellt hukommelse på SIM-kortet

> Der er ikke mulighed for at slette dem - underligt ?

På alle vores kort er det muligt at skifte inhold på disse pladser. Vi har
SonyEricsson mobiler og der er det "Specielle numre" ogsiden "Mine numre" og
siden:

Mit mobilnr
Min fax
mine data

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : Per

Dato : 15-10-06 12:45

"BG" <borje@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min fax
> mine data
>
> Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Hey Börje!

1000 takk for svar - der er ingen i DK, der har kunne svare på takk fra
hinsidan.

(undskyld sprogfejl)

Hilsen Per