MySQL: Default Username?
Fra : Flozzy

Dato : 12-10-06 13:51

Hej!

Jeg er førstegangsbruger af MySQL og MySQL Query Browser, og installationen
er gået ok med dem begge, men når jeg starter op Query Browseren op(MySQL
serveren er aktiv), promtes der for et Username. Findes der et default
sådan, for jeg er ikke under installeringen blevet bedt om at angive et.
Spørgsmålet er sikkert blevet bragt mange gange før, så tilgiv mig .

Mvh. Flozzy

Fra : Flozzy

Dato : 14-10-06 10:26

Hej igen