Email sync ved roaming
Fra : JorgenJ

Dato : 12-10-06 09:53

Jeg havde før en Nokia 6610i, hvor jeg kunne læse mail, surfe etc, også i
udlandet. Nu har jeg en Nokia E61 med samme abonnement, men den kan ikke
connecte uden for Danmark. Hvad gør jeg mon forkert.
Mvh Jørgen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-10-06 10:33

"JorgenJ" <jorgenj@nonotdcadsl.dk> wrote in

> Jeg havde før en Nokia 6610i, hvor jeg kunne læse mail, surfe etc,
> også i udlandet. Nu har jeg en Nokia E61 med samme abonnement, men den
> kan ikke connecte uden for Danmark. Hvad gør jeg mon forkert.

Måske har din udbyder ikke nogen roaming aftale mere? Måske er din talefon
indstillet til roaming med et net der ikke tilbyder data? Måske var der
dårlig dækning da du forsøgte med den nye talefon?

Fra : JorgenJ

Dato : 12-10-06 12:54

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> [...]
> indstillet til roaming med et net der ikke tilbyder data? Måske var der
> dårlig dækning da du forsøgte med den nye talefon?

Jeg prøver lige at præcisere lidt:
Min udbyder er, som før, TDC. Jeg kan sagtens ringe op og modtage opkald,
men GPRS virker ikke på denne telefon, når jeg er uden for Danmark.
Mvh Jørgen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-10-06 13:08

> Jeg prøver lige at præcisere lidt:
> Min udbyder er, som før, TDC. Jeg kan sagtens ringe op og modtage
> opkald, men GPRS virker ikke på denne telefon, når jeg er uden for
> Danmark

Måske er din talefon indstillet til roaming i udlandet med et net der ikke
tilbyder data?

Hvem har sat din talefon op? Dig eller andre?

Hvad har du i praksis gjort for at få det til at virke? Bare så vi slipper
for at komme med råd du allerede har prøvet.