dankortterminal
Fra : vmx

Dato : 12-10-06 09:48

Jeg er klar over, at dette sikkert ikke er helt rigtige gruppe,
men korrekt gruppe til "købsalg" for genstanden findes ikke.
Derfor:

Sælges for HB. Komplet dankort terminal
kunde & ekspedientdel samt "den sorte databox" til
telelininen. 100% ok.

Det er selvfølgelig modellen der nu udfases, men
som reservedel vil den være fin for dig der måske
har et sæt der er slidt og skranter.

Giv et bud her eller på min mail

Mvh
Robert

PS til de ivrige netbetjente; Bare fut løs eller klag

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 10:04

vmx wrote:

> Jeg er klar over, at dette sikkert ikke er helt rigtige gruppe,
> men korrekt gruppe til "købsalg" for genstanden findes ikke.

Hvis genstanden ikke findes, hvorfor poster du så en annonce i en
forkert gruppe? Men vi har jo alle vores lyster, og din er åbenbart at
poste salgsannoncer for genstande, som ikke findes.

Fra : vmx

Dato : 12-10-06 10:34

"Holst" <newsjul06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis genstanden ikke findes, hvorfor poster du så en annonce i en
> forkert gruppe? Men vi har jo alle vores lyster, og din er åbenbart at
> poste salgsannoncer for genstande, som ikke findes.

..... du har skrevet "lyster" i flertal, og burde derfor skrive "og en af
dine"
i stedet for "din". Men det er vel en af dine lyster ?

Fra : Holst

Dato : 12-10-06 10:55

vmx wrote:

> .... du har skrevet "lyster" i flertal, og burde derfor skrive "og en af
> dine"
> i stedet for "din".

Nej, jeg gik bare ud fra, at du kun var i stand til at have én.

Fra : Kim

Dato : 12-10-06 10:38

On Thu, 12 Oct 2006 10:48:11 +0200, "vmx" <dsl56389@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Jeg er klar over, at dette sikkert ikke er helt rigtige gruppe,

Men det skider du på ( i dk.erhverv ).

>men korrekt gruppe til "købsalg" for genstanden findes ikke.

Hvad er der galt med en gruppe under dk.marked
( hvor du også har sendt dit indlæg ) ?

Læs gerne : http://usenet.dk/netikette/crosspost.html ,
når du sender det samme indlæg til flere grupper.

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : vmx

Dato : 12-10-06 10:56

"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

> Men det skider du på ( i dk.erhverv ).

Nej.

Men for dig har ordet vel en anden betydning?
Udover toilettet er der sikkert mange andre ting
du selv gør det på..?
Taler du ordentligt ude i den virkelig verden ?

Imponerende. Indenfor 1 time er der allerede 2 personer
der har haft kasketten på. Forudsigeligt, latterligt, spild af tid.
- og dog, hvis man ikke har andet at give sig til, så
for min skyld ingen alarm.

Jeg håber du muntrer dig i dk.admin.netikette
og ellers kan du futte dig selv som meget som du lyster.

Fra : Kim

Dato : 12-10-06 15:10

On Thu, 12 Oct 2006 11:56:12 +0200, "vmx" <dsl56389@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Nej.

Du ignorerer at formålet med denne gruppe er debat
( om erhverv ) og at annoncering er uønsket.

>Men for dig har ordet vel en anden betydning?

Det har mange betydninger.

>Udover toilettet er der sikkert mange andre ting
>du selv gør det på..?

Muligvis, men ikke her.

>Taler du ordentligt ude i den virkelig verden ?

Det er irelevant i denne sammenhæng - dette er Usenet.

Det er også irelevant om du i den virkelige verden evt. er typen
der ignorerer uskrevne regler som f.eks. ikke at springe over i køen
i supermarkedet eller ræbe sig højlydt på restauranten.

>Imponerende. Indenfor 1 time er der allerede 2 personer
>der har haft kasketten på.
>Forudsigeligt, latterligt, spild af tid. -

Åbenbart. Det kan ikke være studenterhuen, som trykker på dig.

>Jeg håber du muntrer dig i dk.admin.netikette

Nej, jeg læser ikke indlæg i gruppen.

>og ellers kan du futte dig selv som meget som du lyster.

Ja, det ignorerer du også.

fut : dk.admin.netikette
--
Kim