Hvilken slags ram skal jeg købe ?
Fra : Janner

Dato : 11-10-06 16:12

Pc'en er en Aldi Medion 3.0 Pen D dual, kan ikke se rigtigt finde ud af
hvilekn type jeg skal købe ..

På forhånd tak

/jan

Fra : Hans

Dato : 11-10-06 16:15

"Janner" <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev i en meddelelse
> Pc'en er en Aldi Medion 3.0 Pen D dual, kan ikke se rigtigt finde ud af
> hvilekn type jeg skal købe ..
>
> På forhånd tak
>
> /jan

Uden at lyde arrogant: Spørg på Medions hotline - det gjorde jeg, da jeg var
i samme situation (dog anden Medion maskine).

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 11-10-06 16:19

"Janner" <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev i en meddelelse
> Pc'en er en Aldi Medion 3.0 Pen D dual, kan ikke se rigtigt finde ud af
> hvilekn type jeg skal købe ..

ddr2-533 MHz sdram , hvis den er næsten ny !
--
/ad

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-10-06 16:22

"Janner" <NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> skrev:
> Pc'en er en Aldi Medion 3.0 Pen D dual, kan ikke se rigtigt finde ud af
> hvilekn type jeg skal købe ..
>
> På forhånd tak

Du kan også downloade et program som Everest, som kan fortælle dig hvilken
slags RAM, du har i PCen.

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Mvh.

Karsten

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 11-10-06 17:24

Du kan også gå ind på www.kingston.com. Kig på dit bundkort og find
nummeret, det er sikkert et MSI bundkort.
Søg på MSI i det øverste af fire søgefelter og derefter på bundkortets
nummer, så fortæller Kingston dig nøjagtig hvilken Kingston RAM, der vil
fungere.
Søg derefter billigste pris på edbpriser.dk eller anden søgemaskine.
Mvh. Jørgen.