Printere, som ikke 'udtørrer'?
Fra : Barry Kade

Dato : 11-10-06 16:02

Har haft et par printere nu, hvor blækket udtørrer, fordi jeg ikke bruger
den tit nok.

Findes der printere, hvor blækket er bedre beskyttet - eller på anden måde
ikke udtørrer så nemt?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-10-06 16:26

"Barry Kade" <barry@kade.nada> wrote:

> [...]
>den tit nok.
>
>Findes der printere, hvor blækket er bedre beskyttet - eller på anden måde

Laserprintere har ikke det problem. Og så er de endda markant billigere
i drift end blækprintere

<mlr>

Fra : Esben

Dato : 11-10-06 22:54

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev i en meddelelse

> Laserprintere har ikke det problem. Og så er de endda markant billigere
> i drift end blækprintere

Det kommer vel an på printeren. De små farvelasere er ikke specielt billige
at skrive på.

--
Esben

Fra : Holst

Dato : 11-10-06 16:44

Barry Kade wrote:

> [...]
> den tit nok.
>
> Findes der printere, hvor blækket er bedre beskyttet - eller på anden måde

Det er vist et problem ved alle blækprintere. Vejen frem er at vælge en
laserprinter.

Fra : Nicolai

Dato : 11-10-06 19:43

"Barry Kade" <barry@kade.nada> skrev i en meddelelse

> Findes der printere, hvor blækket er bedre beskyttet - eller på anden måde
> ikke udtørrer så nemt?

Du har fået svaret, men det er netop samme årsag at jeg skiftede til
laserprinter og der er slet ikke disse problemer.

Nicolai

Fra : Søren Nielsen

Dato : 11-10-06 19:54

Barry Kade wrote:
> Har haft et par printere nu, hvor blækket udtørrer, fordi jeg ikke
> bruger den tit nok.
>
> Findes der printere, hvor blækket er bedre beskyttet - eller på anden
> måde ikke udtørrer så nemt?

Laserprinter - en Brother HL2030 er et fremragende valg til prisen, hvis du
ikke skal skrive ud i farver.

Søren