Hopper i tekst
Fra : Thomsen

Dato : 11-10-06 14:59

Hej
Når jeg skriver en mail eller i word har markøren det med at springe til en
anden linie midt i det ord jeg er ved at skrive.
Så hvis jeg f.ek. skriver ordet "hardware" kan det ske at jeg kun når til
"har... og resten af ordet fortsætter med at blive skrevet måske 3 linier
højere oppe.
Hvad kan der være galt?

mvh Ole

Fra : Bjørn Thorup

Dato : 11-10-06 15:43

Thomsen skrev:
> [...]
> "har... og resten af ordet fortsætter med at blive skrevet måske 3 linier

Well de gange det er sket for mig, er fordi jeg har skrevet på en bærbar
og mine fingre/arm/hånd tilfældigvis er kommet til at ramme touchpad´en.
Der skal ikke meget til...

Måske er det samme tilfælde her?

Bjørn

Fra : Thomsen

Dato : 11-10-06 17:11

"Bjørn Thorup" <asd@asd.dk> skrev i en meddelelse

> Well de gange det er sket for mig, er fordi jeg har skrevet på en bærbar
> og mine fingre/arm/hånd tilfældigvis er kommet til at ramme touchpad´en.
> [...]

Du har nok ret. Synes at jeg holder pølserne fra touchpad'en.
Men det er jo nok det.

mvh Ole