dette er et spg om hjælp :
Fra : mikkiboy

Dato : 11-10-06 14:39

dette er et spg om hjælp :

1. kan det lade sig gøre at bruge remote desktop mellem to xp pro er over
internettet ....mellem mig og brormand, så jeg kan styre hans pcer , jeg
sidder dog selv på rc1 5600 release vista med desktop remote op to date...

2.man skal slå deling af sin internet til og tilføje at andre må få accept
til dig ikk

3. hvad med port 3389 i routeren fra cybercity?? den er blevet forwarded til
min interne ip adresse på 10.0.0.2

4 .det skal da være to xp pro ? eller vista og xp pro????? for at lave
remote control?

min bror sidder jo på en anden udbyder end mig?? vist teleadsl er dette et
prb???? hans ip adresse starter med 83.72.1.164 skal han os forwarde 3389 i
denne adsl modems????

5 vi har jo ingen lokale net kørende nogle af bygningerne hos mig og
ham....mener der er ingen "workgroup" lokal net i begge ender...........

6 . der er jo forskel på remote assistance over msn live messenger(og)
remote desktop control........... der er også noger web control i internet
explorer.....

har i fået det til at virke mellem dig og anders privat.......hjælp mig lidt
med opsætningen.........har også prøvet vpn connections med der er ingen hul
igennem???

er der port låste??

tak for et svar