"Dyrlægens" katteleksikon?
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 11-10-06 14:15

Kære gruppe,

Når jeg køber kattemad hos dyrlægen, får jeg gratis et bind af et engelsk
katteleksikon.
Jeg har nu bind 1-2-3.
Er der nogen der ved, om der kommer flere?
Jeg spurgte min dyrlæge om det, men hun vidste det ikke lige på stående fod.
Leksikonet hedder: "The Royal Canin Cat Encyclopedia"

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-10-06 14:47

Poul F. Andersen <paogbaGIRAF@oncable.dk> wrote:
> [...]
> Jeg spurgte min dyrlæge om det, men hun vidste det ikke lige på
> stående fod. Leksikonet hedder: "The Royal Canin Cat Encyclopedia"

Hej Poul.

Det ser ud til, at den encyclopedia også sælges fra Royal Canin's
hjemmeside. Tilsyneladende koster den lige knapt en dollar. Såvidt jeg
kan se på linket til nedenstående hjemmeside, udkom bind 3 allerede i
2003. De må så være noget længere fremme nu må man formode. Det kan jo
være at dyrlægerne får udleveret af dem der ikke er blevet solgt, så
de kan give dem til deres kunder.

http://cgi.ebay.com/Royal-Canin-Cat-Encyclopedia-Volume-3-2003_W0QQitemZ270033082270QQihZ017QQcategoryZ378QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Det er da sikkert interessant at kunne samle et helt leksikon på den
måde. Jeg fodrer med Olivers, så det er ikke aktuelt for mig.

Tove