Lille curiosum
Fra : Studen

Dato : 11-10-06 10:58

http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=205&mode=thread&order=0

Måske en fremgangsmåde der kan vinde indpas her i gruppen? ;)

Studen
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-10-06 11:21

Studen <studen@gmail.com> wrote:
> http://www.mandezonen.dk/article.php4?sid=205&mode=thread&order=0
>
> Måske en fremgangsmåde der kan vinde indpas her i gruppen? ;)

Den er vældig morsom, men du kommer lige en postgang for sent. Se
indlæg fra Claus d. 28/9 "Kærligt hjem søges".

--
Venlig hilsen

Tove

Fra : Studen

Dato : 11-10-06 14:24

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message

> Den er vældig morsom, men du kommer lige en postgang for sent. Se indlæg
> fra Claus d. 28/9 "Kærligt hjem søges".

Av ja. Jeg har ikke "læst med" så længe og tænkte ikke lige på at lave en
søgning inden min post (hvem gider også det ;)

Fra : Claus

Dato : 12-10-06 22:12

> Av ja. Jeg har ikke "læst med" så længe og tænkte ikke lige på at lave en
> søgning inden min post (hvem gider også det ;)

Du er tilgivet!!