extern harddisk
Fra : dennis

Dato : 10-10-06 20:05

er der en måde man kan lægge hele mapper ud på sit web-hotel
som en slags backup alleså en slags extern harddisk
dennis

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Ploug

Dato : 12-10-06 21:47

"dennis" <privat@d-rosenbeck.dk> wrote in message
> er der en måde man kan lægge hele mapper ud på sit web-hotel
> som en slags backup alleså en slags extern harddisk
> [...]

Hej Dennis

Du kan oprette mapper på dit web-hotel og uploade filer
til dem. Det er lidt forskelligt, hvordan man opretter mapper.
I det FTP program jeg bruger højreklikker man og vælger
"Create directory".

Håber du finder ud af det på en eller anden måde.

Hilsen Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-10-06 21:58

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev :

>Du kan oprette mapper på dit web-hotel og uploade filer
>til dem. Det er lidt forskelligt, hvordan man opretter mapper.
>I det FTP program jeg bruger højreklikker man og vælger
>"Create directory".

Bortset fra, at de fleste webhoteller ikke tillader at pladsen
bruges som lager.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ulrik Friis

Dato : 14-10-06 14:13

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message
> "Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev :
>
> Bortset fra, at de fleste webhoteller ikke tillader at pladsen
> bruges som lager.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Sålænge man ikke overskrider den grænse man betaler for, så burde der ikke
være problemer.

mvh
Ulrik