Re: Hastighed gennem router ?
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-10-06 12:23

Flemming Rubini skrev:

> så ved du godt, at den rigtigste løsning er at oplyse chefen om
> hvor avanceret denne teknologi er, og at virksomheden har brug
> for den, - men da den er så avanceret, og nødvendig, køber man
> sig til den, med support og hele lokomotivet ))

Det ved jeg godt, og den metode har jeg også før benyttet mig af,
men lige i dette tilfælde, mener jeg at det er lige lovlig meget
citronpresning. :)

> Den systemansvarliges opgave bliver at kravspecificere, og løfte
> mobilen, hvis det bliver nødvendigt.

Det ville unægtelig være det nemmeste, men også det dyreste.

> Det kan de til gengæld sjovt nok godt forstå ??????

Som regel ja.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-10-06 13:32

> [...]
> citronpresning. :)

> Det ville unægtelig være det nemmeste, men også det dyreste.

Jeg var ironisk men ikke helt så ironisk. Al respekt for alle
interessenterne. Dine kræfter kunne sikkert bruges et bedre sted. Jeg
tror regnestykket løber lige op, og du slipper for alle frustrationer
med at tilpasse nyudviklet teknologi.

Givet fx 24-7-365 argumentet så er der stadig kun, flot set, 50-50
chancer for at det vil lykkes i proff-regi, gætter jeg.

Sæt dog en ekstern netværkshaj til det!

Med mindre du da vil inddrage din fritid? (not!)

Flemming Rubini

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-11-06 19:19

Flemming Rubini skrev:

> Givet fx 24-7-365 argumentet så er der stadig kun, flot set, 50-50
> chancer for at det vil lykkes i proff-regi, gætter jeg.

> Sæt dog en ekstern netværkshaj til det!

Og det slog fejl, så man burde have valgt netværkshajen.

Af skade bliver man klog :)

--
Hilsen
Madsen