militær/camoflage vinterjakke?
Fra : Brian K

Dato : 10-10-06 12:10

hej

nogen der har set en butik i kbh's området som har en vinterjakke i
størrelse 5-6 år (dreng) med ovenstående specifikationer?

mvh
brian

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-06 14:57

Brian K wrote:
> [...]
>
> nogen der har set en butik i kbh's området som har en vinterjakke i
> størrelse 5-6 år (dreng) med ovenstående specifikationer?

Endnu en muslim, der vil indoktrinere sit barn. Tsk tsk
Skal han ikke også have et selvmords - bombebælte ?

Fra : Brian K

Dato : 10-10-06 15:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Brian K wrote:
> [...]
> brian'

Endnu en muslim, der vil indoktrinere sit barn. Tsk tsk
Skal han ikke også have et selvmords - bombebælte ?

Jaja - og hvad hvis det var en togfører jakke - var det så en selvmords
togfører jeg var ved at "skabe"?

Det er altså meget normalt at et drengebarn på 5 - 6 år er fascineret af
militær - på samme måde som han inden den "dille" var fascineret af først
brandbiler, derefter toge, derefter politi og nu er det så militær.

Mvh
Brian

Fra : Brian K

Dato : 10-10-06 15:59

Fra : ThomasB

Dato : 10-10-06 16:05

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> militær - på samme måde som han inden den "dille" var fascineret af først
> brandbiler, derefter toge, derefter politi og nu er det så militær.

Spejdere bruger også kamuflage - selvmordsspejdere?

Nogle har det med at se spøgelser allevegne

Fra : Benny den niende

Dato : 10-10-06 18:33

ThomasB wrote:
> "Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> Spejdere bruger også kamuflage - selvmordsspejdere?
>
> Nogle har det med at se spøgelser allevegne

det er nok sauderne der har det sårn - de går med hvide lagner over hovedet

Fra : Benny den niende

Dato : 10-10-06 18:32

Brian K wrote:
> [...]
> militær - på samme måde som han inden den "dille" var fascineret af først
> brandbiler, derefter toge, derefter politi og nu er det så militær.

ak ja - hvordan skal det dog ikke gå den dag han blir fascineret af
quinder.....

Fra : ThomasB

Dato : 10-10-06 18:40

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> ak ja - hvordan skal det dog ikke gå den dag han blir fascineret af
> quinder.....

Til den tid, skal knejten vel også til at bruge hårvand!

Fra : Benny den niende

Dato : 10-10-06 20:12

ThomasB wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Til den tid, skal knejten vel også til at bruge hårvand!

så skal det være uparfumeret - sårn af hensyn til smagen

Fra : Rasmussen

Dato : 11-10-06 17:08

> [...]
>
> nogen der har set en butik i kbh's området som har en vinterjakke i
> størrelse 5-6 år (dreng) med ovenstående specifikationer?

Hej Brian!!

Sidste år havde de sådan nogen dunjakker, i "Tøj og sko", med
camoflageprint.
Bare en tanke, men måske har den noget af samme slags i år igen.

Venlig hilsen Jakob og Julie Albertes mor

Fra : Kim

Dato : 11-10-06 19:02

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev
> nogen der har set en butik i kbh's området som har en vinterjakke i
> størrelse 5-6 år (dreng) med ovenstående specifikationer?

Hold kæft nogle tumper nogle er herinde med de svar du har fået.

Google på militær overskudslager kbh
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=milit%C3%A6r+overskudslager+kbh&spell=1

gav denne:
http://www.usol.dk/
ÅRHUSGADE 25
2100 KBH. ø
TLF./FAX
+ 45 35 38 12 00

Ellers prøv div militær/ U.S. Overskudslager

Mvh Kim

Fra : cj

Dato : 02-12-06 23:18

Hejsa... Du kan også prøve at tjekke Reima og Ticket To Heaven... De har
meget lækkert/sejt tøj til ungerne... Sidstenævnte har en Outlet på
Langelinie (nu ved jeg ikke hvor du bor...)

:)

Fra : Benny den 9.

Dato : 03-12-06 10:58

cj wrote:
> Hejsa... Du kan også prøve at tjekke Reima og Ticket To Heaven... De har
> meget lækkert/sejt tøj til ungerne... Sidstenævnte har en Outlet på
> Langelinie (nu ved jeg ikke hvor du bor...)

er hun da flyttet?

--
Bæ9

- overgir sig aldrig