ang. Stevison webcam
Fra : Peter

Dato : 10-10-06 01:38

Hej i gruppen

En af mine venner har et webcam, uden andet betegnelse end STEVISON, og
mangler drivere til det.
Jeg har gennemtrævlet Google, men kan ikke engang finde ud af hvem der har
lavet det.

En eller anden der kender cameraet, og har-, eller ved hvor man kan
downloade, drivers.

PeterB

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-10-06 13:13

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet det.
>
> En eller anden der kender cameraet, og har-, eller ved hvor man kan

det er bla. solgt i jem og fix .
jeg har cdèn

ad

Fra : Awul Dasfilshabeda