groteskt hundedrap
Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 10-10-06 00:00

se på linken

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133394
Skjønner ikke at folk klarer å gjøre sånt mot ett lit dyr....

Siv-Helen
http://geishahogda.piczo.com

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-10-06 09:18

Siv-Helen Alterskjær <siheru@hotmail.com> wrote:
> se på linken
>
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133394
> Skjønner ikke at folk klarer å gjøre sånt mot ett lit dyr....

Den slags afstumpede personer vil (desværre) altid findes. Jeg gad
vide hvad der foregår inden i hovedet på sådanne individer. Det kan
ikke være ret meget. Den stakkels hund har ikke haft en chance. Man må
så håbe at gerningsmanden bliver fundet, og at Norge har strengere
straffe for dyremishandling end vi har her i landet. Det skal være en
straf der bare kan mærkes, om ikke andet så på pengepungen. Lidt
frihedsberøvelse oven i ville heller ikke være af vejen.
--
Venlig hilsen

Tove :)

Fra : Studen

Dato : 10-10-06 20:40

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
>....SNIP
>Det skal være en straf der bare kan mærkes, om ikke andet så på
>pengepungen. Lidt frihedsberøvelse oven i ville heller ikke være af vejen.

Må jeg forsigtigt foreslå et hårdt los i bollerne? ;) Det skulle kunne
mærkes temmeligt meget og temmeligt længe. Jeg står gerne for afstraffelsen
:)

Ufatteligt at nogen kan gøre sådan noget. Jeg trøster mig med, at
druknedøden vist ikke er den værste måde at forlade livet på (det påståes af
genoplivede drukneofre). Den stakkels hund har nok meget hurtigt mistet
bevistheden... Mine tanker går straks til hunde og katte, som mister livet
som det dokumenteres i den tyske udsendelse "flået levende" (se den hvis I
ikke allerede har). Både min bror og jeg havde mareridt i længere tid efter
at have tvunget os til at se programmet.
Jeg tænker også på de spanske hundehængninger (hvor poterne lige kan snitte
jorden) - osv osv. Mange syge ting vores firebenede venner udsættes for :(

--
Morten
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : Kim H.

Dato : 10-10-06 18:17

"Siv-Helen Alterskjær" <siheru@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> se på linken

Hvorfor?

For mig tjener det intet formål at se på hvor åndsvagt "mennesker" kan
opføre sig overfor dyr.
Jeg kan bare håbe på at personen/personerne bliver udsat for samme
behandling, som de må ha' udsat hunden for.

Kim