Opera: sputnik.tv2.dk problem
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 16:47

Hej

Problemet er at jeg får denne fejlmelding

http://tv.sputnik.dk/error/2/?cancelurl=http%3A//tv.sputnik.dk/page/2852607/channel/4526096/category/4526113-0/clip/5006611/index.html&returnurl=http%3A//tv.sputnik.dk/player/license/channel/4526096/clip/hq/5006611.html&extraParam=&hqclip=

Om at jeg skal have IE 6 for at afspille de ting der ligger der...:(

Er der nogle der kan hjælpe her...??

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 19:25

Hej igen

Fik løst mit "indentitetsproblem" :)

Site pref. > mask as IE

Men fik så et nyt, den kræver MP 9, hvilket jeg har, så det må jo være et
setup spørgsmål af extern player, eller sådan...

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-10-06 23:01

"Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk> posting:

>http://tv.sputnik.dk/error/2/?cancelurl=http%3A//tv.sputnik.dk/page/2852607/channel/4526096/category/4526113-0/clip/5006611/index.html&returnurl=http%3A//tv.sputnik.dk/player/license/channel/4526096/clip/hq/5006611.html&extraParam=&hqclip=

Jeg kan få den så langt som dette her
http://cbh.softwolves.dk/temp/tv2.hmm.png og så efterfølgende
http://cbh.softwolves.dk/temp/tv2.hmm2.png
ved at fjerne alle deres JavaScript-tjek af browsere og
medieafspillere i kildeteksten[1].

Men det er også det tætteste på en løsning, jeg lige kan komme her.
_____________
[1] Fjernet JS-tjekket fra websiden og genindlæste siden fra *Operas
cache*, nu natuligvis med min version af deres JS.

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 14:31

Hej Christian

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> [1] Fjernet JS-tjekket fra websiden og genindlæste siden fra *Operas
> cache*, nu natuligvis med min version af deres JS.

Hmm, nu det jeg var inde under er live sektionen, der behøves ikke licens
betalt..

Men det er stadig ikke for godt kørende, det er ikke altid den kommer til
afspilning, hvorfor ved jeg ikke, men da vi ikke ser særlig meget tv,
betyder det ikke det helt store, det var blot et tilfælde at jeg havnede på
siden...

Men nu du ved så meget om det Opera og Java scripts, så kan du måske hjælpe
lidt til her :)

Jeg har været inde på
http://userjs.org/scripts/general/enhancements/block-unwanted-scripts for
lige som at prøve at få lidt styr på de scripts, men synes ikke at det
virker...

Mit spørgsmål går dog ikke så meget på det, men hvis du kan få det til at
virke hører jeg meget gerne om det :)

Mit spørgsmå går mere på nogle pop-up's som kører via Java scripts, hvis man
f.eks. henter noget på Megaupload.com, så er der ikke rigtig noget der
stopper deres pop-up reklamer, jeg har fundet sourcen det script som kalder
noget af det i hvert fald, men hvordan får jeg det puttet ind i min opera,
for jeg synes ikke det virker ved at sætte det i block content...??

http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js

Dette er scriptet, jeg forstår mig ikke så meget på Java, så jeg får ikke så
meget ud af det, men det er noget jeg kunne tænke mig at få lidt styr på, så
hvis du kender et lille kursus i at skrive userscripts til Opera, til at
styre bl.a. u-ønskede scripts, så vil jeg blive meget glad :)

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 15:59

Hej igen..

> [...]
> virker...
>
> Mit spørgsmål går dog ikke så meget på det, men hvis du kan få det til at

Hmm, har prøvet at læse lidt i scriptet, og for mig ser det ud som om jeg
selv skal adde en masse sider jeg ikke vil tillade scripts fra, og det var
jo ikke lige det der var meningen :(

det var meningen at jeg skulle slippe for alle scripts, på nær lige dem der
hører hoved siden til, eks. for at se Nordea, er man nødt til at lade Nordea
scriptet køre, der er så naturligt nok ikke andre scripts der skal køre der,
men det må vel i grunden være det man kalder "user-scripts" man blot skal
lukke for, eller er jeg ved siden af...??

Mvh
Carsten, Sandby