Fly-pionerer og resultater
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 11:03

Fly-pionerer og resultater

Mine ny TV kanaler omfatter NewScientist Discovery og man lærer megen
revisionisme fx at Gustav Weiskopf var tidligere ude med væsentlige
flyvemaskine-gennembrud end Wright og Ellehammer, og at svæveflyet
opfandtes og perfektioneredes af en Lilienthal fra Berlin.

Japanerne har aldrig interesseret sig meget for individuelle
berømtheder - de har ret i, at TIDSÅNDEN skaber fremskridtene -
ligesom breddeidrætten skaber eliteidrætten.

Uden den hede ånde i nakken fra tyskerne, der 1870 overgik UK i
industri-eksport, ville de underlegne amerikanere og briter aldrig
have opnået de halvguder, som de via WW1+2 fik kanoniseret, fx
Einstein.

Selvfølgelig var behov for bombefly den drivende kraft, sekundært
transport af tropper og passagerer.

Von Braun-raketternes brug til måneligegyldighed er opreklameret, men
kommunikations-satelitter, bl.a. gps er klart det store fremskridt som
Vesten har beriget verden med, og som man aldrig kunne forestille sig
udviklet, hvor Muhamed-had mod kreativitet og markedsfrihed hersker.

Selektrokanalerne lever dog ikke op til en afgørende løfte i folderen,
_porno i døgndrift_.

Det kabel.TV Blue Hustler jeg fik ud af TDC-kabeltv kl 0-5 er i samme
tidsrum udvidet med meget tilsvarende UKPlayboy og TV1000 - er der
virkelig ikke andet?

Fra : kk

Dato : 09-10-06 18:37

> [...]
> flyvemaskine-gennembrud end Wright og Ellehammer, og at svæveflyet
> opfandtes og perfektioneredes af en Lilienthal fra Berlin.

Det er ikke noget nyt.

> Japanerne har aldrig interesseret sig meget for individuelle berømtheder -
> de har ret i, at TIDSÅNDEN skaber fremskridtene - ligesom breddeidrætten
> skaber eliteidrætten.

Dig og dine japanere er ved af være lidt trælse.

> Uden den hede ånde i nakken fra tyskerne, der 1870 overgik UK i
> industri-eksport, ville de underlegne amerikanere og briter aldrig have
> opnået de halvguder, som de via WW1+2 fik kanoniseret, fx Einstein.

At du ikke kan lide Einstein er dit problem og du kan have det i fred, men
at vurdere hans indsats for menneskeheden, kræver nok et format noget over
det du kan levere.

> [...]
> Vesten har beriget verden med,
(og som man aldrig kunne forestille sig
> udviklet, hvor Muhamed-had mod kreativitet og markedsfrihed hersker.)

(???)

> Selektrokanalerne lever dog ikke op til en afgørende løfte i folderen,
> _porno i døgndrift_.

????

> Det kabel.TV Blue Hustler jeg fik ud af TDC-kabeltv kl 0-5 er i samme
> tidsrum udvidet med meget tilsvarende UKPlayboy og TV1000 - er der
> virkelig ikke andet?

???

Tågesnak fra et tågehorn.

mvh
kk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-10-06 19:40

kk wrote:

> ???
>
> Tågesnak fra et tågehorn.

Brug ikke din tid på at kommentere det. Det opfordrer ham til at blive ved.

Sæt ham i dit kill-filter.

FUT: dk.snak

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-06 13:40

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Det er ikke noget nyt.

Det var det for mig og USA og DK reklamerer så meget for deres
opfindere når de har jubilæum at det helt forties at VI STÅR ALLE PÅ
SKULDRENE AF HINANDEN og hvem medierne gør til heltEN er ikke altid
den vigtigste

" Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent
hovedrollen Goethe

Ved du præcis hvor de berømmede fly-pionerer havde fortrin frem for de
tyske?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 07:22

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Det er ikke noget nyt.

Det interesssnte er bl.a. at historiebøgerne vælger een af landets
stolte sønner som halvguden der ene alene opfandt, og glemmer at
eliteidræt står på skuldrende af breddeidræt

Andy Warhol skrev at din værdi er nul hvis ingen reklamerer for dig,
og Wrights genialitet var altså ikke kun at opfinde og modigt
testflyve, men også at HAVE RIGE VENNER, DER SATTE I PRODUKTION, og
Weiskopfs flagermusagtige motoriserede fly 6 år før Wrights var ikke
så moderne og strømlinet udseende

> Dig og dine japanere er ved af være lidt trælse.

Vestens optagelse af heltedyrkelse og japanernes "marxistiske
historiesyn om at kollektiv tidsånd" er vigtigere har jeg vist ikke
skrevet om før.

Hvad er din begrundelse for den mening?