Olivers Pet Food / Exem
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 09-10-06 10:53

Mojn !

Er der nogen af jer, der har erfaring for, at jeres hund får exem når
de får Olivers Pet Food eller er der nogen, der har en hund, som har
exem -- og får Olivers Pet Food ??
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 14:03

"Hans Mikkelsen (slet NYMFG)" <bkfoto3@NYMFGmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen af jer, der har erfaring for, at jeres hund får exem når
> de får Olivers Pet Food eller er der nogen, der har en hund, som har

Selv mojn

Vores golden har fået eksem efter at vi gik over til Olivers. Han har altid
haft tendens til rødme i huden, med det blev lidt værre efter at vi begyndte
med Olivers. Helt galt gik det dog den dag vi var løbet tør for Olivers og
købte et billigt produkt i Kvickly. Så nu får han (i samråd med dyrlægen)
Hills og nu går det langsomt fremad igen.

Lisbeth

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-10-06 22:10

"Hans Mikkelsen (slet NYMFG)" <bkfoto3@NYMFGmail.dk> skrev i en meddelelse

Foder ikke med olivers mere, men det er ikke pga eksem. Nicki har en sart
mave, så vores dyrlæge anbefalede noget skånekost fra hills istedet, men
ellers havde vi ikke problemer med det.

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 10-10-06 07:31

On 09 Oct 2006 09:52:57 GMT, Hans Mikkelsen <bkfoto3@NYMFGmail.dk>
(slet NYMFG) wrote:

>Er der nogen af jer, der har erfaring for, at jeres hund får exem når
>de får Olivers Pet Food eller er der nogen, der har en hund, som har
>exem -- og får Olivers Pet Food ??

Begge vores tøser -l Grand Danois og Labrador - får Oliver's og det
fungerer rigtig fint. Labradoren har rigtig fin pels og ingen af de to
har problemer med huden.

** Lars

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-10-06 09:08

Hans Mikkelsen (slet NYMFG) <bkfoto3@NYMFGmail.dk> wrote:
> Mojn !
>
> Er der nogen af jer, der har erfaring for, at jeres hund får exem
> når de får Olivers Pet Food eller er der nogen, der har en hund,
> som har exem -- og får Olivers Pet Food ??

Jeg har ikke hund men kat, og jeg bruger Olivers tørfoder med stor
succes.

I de senere år er der også mange mennesker der har udviklet allergi
mod ét eller andet. Jeg har selv nikkelallergi, og madvarer med nikkel
skal derfor helst undgås. Jeg tror derfor, at din hund simpelthen
"bare" er allergisk over for én af de ingredienser der er i Olivers,
og som andre hunde ikke reagerer på. Jer er næsten sikker på, at det
er forklaringen. Allergi bliver jo mere og mere udbredt i hele verden.

Tove :)